Festivaltopic

Ik vind crystal clear zoooo vies haha. Teveel prik.

Je hebt ook zonder prik!

Oh! Dat wist ik niet. Maar volgens mij vind ik het Ć¼berhaupt niet lekker. Al is het wel heel lang geleden dat ik het heb gedronken dus misschien moet ik het nog een kans geven.

Noodles soep! Lekker zout dus perfect als je je gaar voelt

Thanks voor jullie fantastische ideeƫn! Helemaal zin om vanmiddag boodschappen te gaan doen nu haha. Crystal clear voor de wodka, nootjes, kaascrackers en pannenkoeken komen sowieso op het lijstje!

4 likes

Jaaa die zonder prik zijn echt lekker, heb het altijd in huis. Ga ze nu idd ook meenemen naar festival, want ze zijn zowel binnen als buiten de koelkast lekker.

En ik neem standaard altijd die Snack a jacks rijstwafels mee, en die Breaker yoghurt dingen, die blijven minimaal wel een hele dag goed als ik ze in een koeltas bewaar.

Nog meer essentials :see_no_evil: Ik heb vorig jaar zoveel mensen blij gemaakt met die washandjes, haha

4 likes

Sowieso die oordopjes. Nog nooit zo lekker geslapen op een festival als dit jaar, haha.

1 like

Jaa, vind die wax dingen echt top, je hoort niks meer! Al die schuimoordopjes etc werken voor mij niet.

1 like

Ik heb altijd die wasdingen mee, nooit anderen geprobeerd. Wel vooral omdat mijn moeder ze ook ideaal vind.

1 like

De Action heeft nu van die kleine 3 poots-krukjes voor ā‚¬2,95 liggen! Vind ik altijd wel fijne dingen voor als je het even zat bent om op de grond te zitten (en je geen zin hebt om een grote stoel mee te nemen).

1 like

Ik ga dus slapen op woo hah en ik neem naar festivals nooit van die survivalpakketten mee maar als ik dit zie krijg ik een beetje angst
Ga zo maar een rondje kruidvat doen!!

1 like

Joepie ik heb nog een koffer en stoel kunnen fixen :ok_woman:t3: Morgenavond even de laatste inkopen doen.

3 likes

Oh getsie dat krijg ik juist niet weg als ik brak ben, zo zuur.

Knakworsten kan je ook koud eten, ideaal op de festival camping. Wij hadden ook eieren en cheddar voor op zachte bolletjes, erg lekker met een kater! En vitaminewater vond ik ook top. Ook lekker met kater, niet zo mierzoet, niet erg als t een beetje lauw is en geen prik

2 likes

Wij gingen in de ochtend standaard naar die sapjesbar als je het terrein op kwam lopen. Is denk ik ook het enige gezonde wat ik daar binnen kreeg :joy:
Ik was vorig jaar ook voor het eerst inderdaad en dit jaar weer!

1 like

Ik heb alles ingepakt voor down the rabbit hole! Had vorig jaar meer voor mijn gevoel, dus weer bang vanalles te vergeten haha

2 likes

En, hoeveel tassen? Ik wil eigenlijk alleen mijn 30l backpack en extra tas mee, maar dat gaat nooit lukken ben ik bang. Morgenochtend nog maar even wat setjes uitzoeken i.p.v. lukraak allemaal kleren in een tas te gooien helpt misschien. Blijft lastig doordat het savonds zo gaat afkoelen.

Wat is trouwens een goeie spot op dtrh? Wij komen morgen begin middag aan. Gewoon ergens aan dat meertje?

1 like

1 roltas en een shopper met een partytent in! Vorig jaar had ik nog een rugzak en shopper, en niet eens een partytent