Ik ken dat niet! Ik ga het opzoeken
Yes vind ik heel leuk nieuws!
Ik heb echt 3 uur geslapen vond de tent helemaal niks maar t feest maakt alles goed whoehoeee
Ah leuk Neneh cherry! Ik baal steeds meer dat ik ga werken op DTRH ipv als bezoeker, want ik mis alles (wilde graag Robyn, Vampire Weekend en Janelle Monae zien)
Stoffig. Hele chille sfeer. Weinig schaduwplekken, genoeg water, gek muntjes a la pasjessysteem. Sven vath was vet samen met Perc. Nu thuis, zwarte neusgaten.
Ik ben helemaal gesloopt na dit weekend nog eventjes en dan lekker thuis en RUSTEN
livestream 4 the win!! <3
@Wonderland heb ik met Defqon. Al 7 jaar niet geweest en vond het dit jaar ook belachelijk duur. Maar nu ik livestream zit te kijken had ik ook gewild
Gelukkig is dominator al over 3 weken
Ik vond Sven Vath beetje tegenvallen eigenlijk. En omg ja alles in m’n neus was zwart en m’n zwarte Nikes waren grijs.
Haha moet bekennen, ik was er zaterdag maar die livestream deed me echt huilen op de zondag. Damn de zondag was goed!!! En minder heet dus duidelijk.
Die Mind Against(?) klonk echt goed. Ik vond Amelie Lens echt tegenvallen gisteren
Ja, ik was er vandaag en ineens heb ik zin om volgend weekend naar DTRH te gaan Ik gok dat het hem niet echt wordt maar man man man
Op de insta van dtrh kondigden ze aan dat maandag 15.00 de laatste 178 kaarten in de verkoop gaan!
Ik vond de zondag leuker dan zaterdag Veel minder mensen compleet naar de tyfus, iets ouder publiek (waar ik stond tenminste) en qua muziek bleef het gewoon continu goed.
Hoogtepunten van gisteren sowieso Kobosil en AnD <3
Thanks! Was een heerlijk festival! Alleen de camping was om te huilen, niet voor herhaling vatbaar haha. Alleen maar jonkies.
Welke festivalletjes hebben jullie allemaal op de planning staan deze zomer?
Ik zaterdag ook… en veel te warm in die tent.
Ja precies dat idee hadden wij ook, op het festival was er ouder publiek maar alle kiddo’s zaten op de camping. Ik wil er graag nog een keer naartoe, maar dan wordt het een hostel ofzo haha. Toen we er ‘s ochtends achter kwamen dat er iemand achter m’n tent gekotst had, waren we er echt helemaal klaar mee!
Ik heb allemaal leuke zomerse kleding voor DTRH maar het wordt niet zo warm, ‘s nachts 10 graden?? Nu heb ik echt geen idee wat voor kleding ik mee moet nemen.