Ik heb voor het eerst kaartjes voor Lowlands! Ben heel benieuwd
Gaat er ook iemand naar Bospop? (meer mijn muziek, maar wel ouwelullen haha)
@Gebruikersnaam ik heb ons maar even hierheen verplaatst voordat we de hele boel spammen haha
Ik heb nog nergens kaartjes voor gehaald, maar Soenda, Toffler, Drumcode en Awakenings staan heeel hoog op mn lijstje (denk niet dat ik ze allemaal red hoor). Awakenings ga ik sowieso kaartjes voor halen want vorig jaar was ik er niet bij en baalde toen zo hard!
Verder waarschijnlijk nog wel een thuishaven tussendoor en een kleiner festival lijkt me ook heel leuk. Jij?
Ik ga vaak naar kleine feestjes, zoals Nachtcollege aankomende vrijdag.
Ik ben 2 jaar op rij naar Duikboot festival geweest. Soenda had ik gastenlijst voor, maar was niet geweest. Ik ben naar Pleinvrees geweest afgelopen mei. En ik organiseer zelf A.us B.erlin Festival.
Verder wil ik misschien naar We Are Electric dit jaar!
Edit; thuishaven lijkt me ook leuk om een keer heen te gaan. Zie altijd leuke video’s daar van!
Wow zo vet dat je dat organiseert! Dus jij komt meer uit het zuiden van het land?
Pleinvrees ben ik ook geweest afgelopen mei en Thuishaven is idd altijd wel leuk.
Ik wil wel wat vaker naar kleinschaliger festivals gaan maar mn vrienden vinden dat niet zo leuk, terwijl ik dat juist wat sfeervoller vind vaak.
Ik heb juist niet zoveel met thuishaven. Vind het vrij onpersoonlijk en dat heen en weer geloop tussen die tenten als het koud is vind ik ook niks. Ben er ook maar drie keer geweest hoor maar snap nooit zo goed wat mensen er nou zo bijzonder aan vinden.
Oh ik ben tot nu toe alleen in de zomer geweest! Dus dan sta ik gewoon lekker buiten in het zonnetje of chillen in het gras.
Wat jij beschrijft lijkt me ook heel a-relaxed, lekker ontnuchterend dan haha!
In de herfst of winter pak ik sowieso niet echt veel feesten, vaak alleen met ADE en heel soms oud en nieuw.
Yes ik kom uit Tilburg! Ik moet zeggen dat ik feestjes die van 10 tot 4/5 duren ook altijd chill vind ipv een hele dag festival. Alhoewel het chille van een festival wel is dat je optijd thuis bent en optijd naar bed kan. (Voor zo ver je dan kan slapen ;))
Oh ik ben ook op de laatste editie van Buiten Westen in Amsterdam geweest, was ook top!
Verder heb ik echt nog niks gepland. Ik doe wel promo voor Verknipt festival dus grote kans dat ik daarheen ga.
Ooh nou laten we elkaar dan van de zomer even op de hoogte houden, wie weet komen we elkaar dan ergens tegen!
Is goed!!
Ik waarschijnlijk! Moet ff kijken want we hebben kinderen tegen die tijd dus zal allemaal wel iets minder worden met de frequentie van feestjes
Maar ga al jarenlang dus wil nu ook weer een poging wagen. Wel alleen de zaterdag dit keer.
Ik wil dit jaar naar Lowlands gaan. Wat is daar eigenlijk een fijne camping om te staan? En iemand misschien ervaring met glamping en dan het goedkoopste pakket met een tent voor twee personen en luchtbed? We hebben helemaal geen goede tent meer, dus misschien is dat ook nog een optie maar kan niet zien waar die dan staan of dat dat glamping helemaal een aparte camping is.
Heb er wel zin in! Ben altijd naar Pinkpop geweest, en heb zin in iets nieuws
De glamping is een aparte camping inderdaad! Daar krijg je ook een speciaal bandje voor, dus de andere festivalgangers kunnen niet zomaar bij die camping.
Je hebt een aantal campings voor een grote militaire brug en een aantal erna, het festivalterrein is ook na de brug. Afgelopen jaar stond ik op camping 7 (voor de brug), was best een rustige camping en je bent met 5 minuutjes lopen bij het festivalterrein.
We waren denk ik op donderdag om 1 uur ‘s middags op het terrein en toen konden we al geen plekje meer vinden op de campings na de brug, dus als je daar wilt staan moet je er vroeg bij zijn! Vond de camping voor de brug heel chill, dus ik denk dat we daar dit jaar weer gaan staan. Scheelt een hoop gesleep!
Ik heb twee jaar op een grasveldje tussen camping 1 en 2 gestaan. Hele fijne plek, beetje tussen beide ingangen in. We vertrokken het afgelopen jaar al wel rond 8u op donderdag vanuit het westen. Uiteraard kom je dan in een beste file terecht vlak voor het terrein. Denk dat we rond 11u binnen waren. Toen was er nog voldoende plek, dus als je veilig wil zitten, gewoon op tijd vertrekken!
Btw wij waren met iets van 8 tenten en er was echt nog heel veel plek voor een tweepersoonstent.
Ik sowieso
Ga jij altijd op eigen vervoer of met de bus? Ben al sinds egf zo benieuwd of wij elkaar (van gezicht) kennen aangezien we uit dezelfde stad komen en naar dezelfde feestjes gaan.
Ik denk dat ik ook wel naar decibel ga. Wel een dag. Wil misschien ook weer eens naar defqon dit jaar
Telt misschien net echt als festival maar aahhhhhhhhh ASOT is bijna! Zo intens veel zin in!
Ik wil graag naar Rock Werchter maar helaas denkt niemand in mijn vriendengroep er hetzelfde over en ziet er ernaar uit dat ik daar niet heen kan.
Over de campings van Lowlands. Ik ben een aantal jaar geleden op vrijdagavond aangekomen en wij konden met z’n 2en toen nog een plekje vinden voor ons inimini tentje op camping 2. Vond ik een leuke camping Dit jaar stonden wij op de camper-camping en dat was echt veel minder gezellig.
@anon95960165 @niceanijs @Wonderland
thanks voor de antwoorden! Ik vind een wat rustigere camping wel fijn en wat minder gesleep is altijd mooi mee genomen. Ik denk namelijk dat we sowieso wat later zullen aankomen. Klopt het dat er op elke camping douches zijn maar dat eten alleen op 1-4 verkocht word?
Haha ja dat heb ik ook wel eens gedacht: van zou ik haar kennen? Ik ga altijd met eigen vervoer. Met zo’n bus lijkt mij wel ultiem chill maar ik wel wel altijd naar huis kunnen als ik dat zelf wil dus rijd meestal zelf. Wel een pokke-end vanaf ons, he. Defqon ben ik ook jaren heen geweest maar eigenlijk sinds het bij Biddinghuizen is, voel ik het niet meer. Strandje vond ik veel chiller (en soms denk ik…omg ik word oud haha). Hoewel, ik was gisteren bij Charly Lownoise in de Ziggo en dacht toen: neee valt echt wel mee