Festivaltopic

Het zou kunnen dat dat een beetje vroeg is :laughing::joy: maar ga mn best doen! Weet niet hoeveel zwangeren er zijn maar als je er een ziet is de kans groot dat ik het ben :smiley: (is te koud voor de roze regenjas hahaha)

Wij zitten een half uurtje van de locatie, dus wel ok. Ben heel benieuwd,hopelijk is het net zo leuk als radio Kootwijk.

@tukker tenzij ze glamping willen kan je op elke camping staan die je wil hoor.

1 like

Lastig! Zou een kaartje voor jezelf halen, die raak je vast wel kwijt. Toen het in 2017 giga uitverkocht was, is het mij ook nog gelukt een kaartje te fixen op vrijdagmiddag voor het normale bedrag. Dus komt vast goed!

@tukker je kan zelf kiezen op welke camping je staat, dus als je tegelijk aan komt kun je wel bij elkaar staan! Ik zou denk ik ook gewoon een kaartje kopen, wat @niceanijs zegt; je raakt hem toch wel weer kwijt als het niets wordt

mijn ticket voor lowlands is binnen!

Iemand nog tips voor de wat minder bekende festivals, zowel binnen als buitenland?

Ik ook! Heb toch een vriendin gevonden om mee te gaan :smiley:

1 like

Nog iemand naar Mystic Garden @ Thuishaven vandaag?

Ik ga dit jaar voor het eerst naar lowlands! Ik had ook een kaartje voor wildeburg maar niemand van mijn vriendinnen was ingeloot en we waren zo stom om niet zo’n groep aan te maken. Dus dat kaartje heb ik laten schieten.

1 like

Wat vinden jullie nu echt het leukste festival in de zomer? Zelf vond ik vooral Solar de afgelopen paar keer echt geweldig, maar dit jaar willen we misschien een keer afwisselen met iets anders

Hahaha ik vind 17 jarigen ook altijd zo schattig (nou ja vaak). Met allemaal onhandige crap mee en goedkope of ouwe tentjes zeulen en dan oh fuck er is een trap.
Ik ga pas een jaar of 4 en wij hebben altijd een event shelter, stoeltjes, barbecue (weggooi) en heel veel lekker eten en gewoon heel veel zooi om het zo comfortabel mogelijk te maken (zelfs mensen met een tafeltje… :scream:). En dan ben ik altijd zo #dankbaar dat ik nooit 17 was op lowlands (en een beetje jaloers want denk dat ik het vooral achteraf heel leuk had gevonden)

Twijfels over solar dit jaar :thinking:

Ik was er! Maar ik lees dit nu pas. Wel een fantastische dag gehad, ondanks de kou en het hele gedoe met de lockers aan het einde. Jij ook?

1 like

Jaa ik vond het ook echt super!

Ticket voor lowlands is binnen! Zo blij :blush:. Ga dit jaar voor het eerst op de camper camping. Iemand ervaring mee?

1 like

Ik vind die line up van Lowlands dus echt niets, maar ben zo te lezen 1 van de weinigen :stuck_out_tongue: Ik ken ook echt 95% gewoon niet. Enige twee die ik totnutoe wel oké/leuk vind zijn Franz Ferdinand en Royal Blood

3 likes

Haha zelfde hier, maar twijfel nu toch of ik een kaartje moet kopen. Ik vind lowlands vooral fantastisch vanwege de sfeer en hoe het is opgebouwd. Dit jaar was ik van plan een ander festival te kiezen, maar twijfel nu een beetje.

Vind de line up tot nu toe ook niet heeeeel fantastisch (vind DTRH beter!). Maar het is zo tof en je vermaakt je toch wel! :slight_smile:

Ik ga waarschijnlijk naar festival Macumba! Werd vorig jaar voor het eerst georganiseerd, is iemand toen gegaan?

Voor mij moet de line-up wel echt goed zijn voor ik ga. Geldt voor elk festival overigens. Een paar jaar terug vond ik 1 dag op Pinkpop ook minder en heb me die dag gewoon zo verveeld ofzo.
DTRH wil ik nog wel een keer heen, net als BKS. :slight_smile:

Ahh ja, dan zou ik inderdaad nog even wachten tot er misschien wat nieuwe namen komen die je wel aanspreken. Vorig jaar was het toch niet snel uitverkocht.

Grmbl ik ben een beetje veel tijd aan het steken in het bedenken en regelen van een gezamenlijke accessoire want dat was vorig jaar een groot succes (verschillende kleuren bandanas) en nu had ik eindelijk iets anders bedacht (van die vissers mutstjes) en het idee gepitcht in de groep en dan reageert iemand met “ik doe gewoon mijn muts van vorig jaar op hoor” en nu ben ik geïrriteerd en onredelijk… en geïrriteerd op mezelf dat ik hier geïrriteerd door ben.

1 like