Gefeliciteerd @Soy.peor!
Jeeej leuk
Ik heb corona, man en kind niet, en ik ben jarig vandaag.
Happy birthday to me. Not…
Wat zuur! Ik hoop dat je toch een fijne dag hebt.
Dankjewel. M’n man is wel ziek, maar geen corona, dus ik mag nu met mondkapje op het huishouden verzorgen. En hij is tot nu toe m’n verjaardag vergeten.
Ik heb een beetje medelijden met mezelf
Dat is niet leuk
Dan maar vanuit hier veel felicitaties!!
Ondanks alles.
Dankjewel! Dat helpt
Gefeliciteerd!! is er wel iemand die taart komt brengen?
Pff wat lullig Gefeliciteerd, hoop dat je er nog een beetje een fijne dag van kan maken
Gefeliciteerd! (En beterschap natuurlijk.)
Ahh wat shit. Maar gefeliciteerd alsnog. en als je weer beter bent gewoon alsnog vieren hoor, incl taart!
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk kan je het binnenkort gauw inhalen als je beter bent!
Nee zelfs geen taart. Ik heb voor vanavond nog een AH bezorging kunnen regelen dus dan kan ik koekjes bakken, en ik ga denk ik als ik uit quarantaine mag de allerlekkerste taart kopen die ik kan vinden.
Zit nog te denken of ik online cadeautjes voor mezelf zal bestellen, maar weet niet wat
Gelukkig heb ik nog 4 dagen quarantaine om daar over na te denken
(Heb overigens wel een verjaardagscadeau gekregen, maar dat kreeg ik zondag al toen het werd bezorgd).
Edit: bedankt voor jullie felicitaties, dat helpt echt! @Florence @clairdelune @Swelgje @Dazed @Hippe_kikker
Gefeliciteerd!!
Oh wat shit zeg. Hopelijk krijg je toch nog een beetje een leuke verjaardag! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Hopelijk kun je alsnog een beetje genieten van je verjaardag.
Gefeliciteerd !
Ik word heel blij van al jullie felicitaties en hartjes!