Wil er nog iemand advies over een leuk kort pittig kapsel? Nicht Jessica is kapper namelijk.
“Okéokéokeoké, ik heb een getal tussen de 1 en de 10 in me hoofd!!”
ik zat te denken aan wat leuke gekleurde lokken had dat gezien in een tijdschrift maar het kost zo duur en hoorde van Janneke dat ze het zelf doet met zo’n pakketje van de etos of zo weet jij of dat kan???
Heb het nu zo let niet op me bril ha ha moet een nieuw montuur want de kleindochter van me buurvrouw heeft hier op gezeten ha ha gelukkig verzeekering kwestie
Hahahaha laf hoe dit topic ontspoort
Ja ff paar keer uitblonderen met 12% dan wordt het vanzelf kort en kun je er even deze omcirkelde kleuren in smeren op gevoel en dan heb je dat leuk met kleurtjes zoals Mia van nummer 68 weetjewel.
Dit is echt m’n lievelingstopic geworden!
__
Heb iemand nog van die vlaggetjes voor in de leverworst meegenomen? Mijnens zijn opgegaan op de 6e verjaardag van Ricardo.
super bedankt moeten nu even op de kleintjes letten want hebben nu net vakansie geboekt naar alanya voor volgend jaar lekker al inclusief ha ha was zo goedkoop Henk is wel wat bang in verband met al die aanslagen daar xx dank je wel
Kan de kring wat groter? Dan kan ik er ook bij!
Nee. Bert en Harry kunnen niet verder opschuiven door de rolstoel en rollator. Misschien buiten in de partytent nog?
Ik ga wel gewoon tweede rang zitten
Oh lekker meid! Hebben jullie wel verdiend he nadat Henk drie keer gedotterd moest worden. Hoe ik dat weet? Dat heb je toch op Facebook gepost. Vergeet je dit flessie niet mee te nemen naar Alanya? Krijg je lekker een gezond kleurtje
EFFE INSCHIKKEN ALLEMAAL, DAN PAST @June88 ER OOK WEER BIJ
Jongens het is groots feest! We hebben maar liefst 5 jarigen, dus ik hoop dat ik zo lekker zeebanket krijg bij de Senseo en een lekkere versnapering bij de lunch.
Tweeee violen en een en een fluit want @Eenhoorn die is jarig en de vlaggen hangen uit
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is @Vlaai
Oooooh wat zijn wij heden blij @Olifant is jarig, dagdromer is jarig en dat vieren wij
HEPPIE BIRTSJDAJ @chocotoff en @vretenmetmaartje
Iedereen gefeliciteerd met de forummers, doen we 3 zoenen? Kan iemand de slingers even ophangen aan die ene oude punaise aan de deur tot aan het kastje?
Jeetje wat een partijtje!! Bedankt voor deze gezellige felicitatie. En alle 6 september buddies GEFELICITEERD en ik mag jullie nu al heel graag.
Edit: mag ik voor mijn verjaardag een andere titel? Dank! @Lula @moderators
(Kleine tip, je kan beter @moderators taggen, dan zien de andere grapjassen zoals Mhysa en boemboem het ook)
Check!!
Nu al bang… misschien kan ik toch beter die vermaledijde horeca-vraag laten staan
Och sorry hoor jongens dak zo laat bin. Ik had eerst nog ne babie revjiel partie van de baby van de nicht van Els. Het is een menneke och zo leuk was het. Dr was allemaal konfetie en ik zei nog tegen Greet die vinden over 10 jaar nog konfetie in huis hahaha.
Nah waar is de jarige? Ik had nog een sjokolade fondoe in mn kast liggen ik dacht daar doe ik niks meer mee kan ik die mooi doorgeven. Ja anders blijf je maar kados kopen wee je wel nie hoeveul geld da kos.