Favoriete parfum

Dat is een onwijs lief aanbod waar ik graag gebruik van maak! Ik ga je een bericht sturen.

1 like

Ik wil ook graag eens een parfum van Jo Malone proberen maar geen idee welke lekker zijn.Welke zijn jullie favoriet? Ik draag vooral poederige/licht bloemige geuren,ben niet zo van de zware geuren.Dus Chloé,Narciso en V&R flowerbomb en YSL libre draag ik veel op het moment.

Mimosa & cardamon!

1 like

Peony and Blush SuĂšde

1 like

In de winter Myrrh & Tonka (maar die is wel zwaar) en in de zomer earl grey & cucumber en wild bluebell. Mix ze ook vaak samen.

1 like

@Sparood @Daelyss @Spaarlamp
Thanks voor de suggesties! Ga eens wat samples vragen bij de Douglas.Heb nog een cadeaubon gekregen dus dat komt goed uit :hugs:

1 like

Inmiddels heb ik de kleine rollers van Amalfi Sunray en Fleur d’Oranger gekocht van de Zara / Jo Malone lijn, en vooral Amalfi Sunray did not dissapoint. Heb zo’n beetje mijn hele nek met die roller ingesmeerd. Hebben jullie nou ook dat als je een roller parfum hebt je geneigd bent veel meer op te doen dan een spray?
Twijfel nu of ik er nog een paar zal kopen, maar vind dat blind parfum kopen toch wel lastig.

1 like

Heeft iemand voor mij een suggestie voor een nieuwe geur? Ik heb een vrij specifieke smaak, ik hou echt van zoet, zwaar/oriental.

Mijn favoriete geuren:

• Kilian love don’t be shy
  • Alle geurtjes van Victor & Rolf
  • Dior hypnotic poison (in de winter)

Ik hou absoluut niet van bloemige geuren, en heb wel een voorkeur voor een niche parfum. Alles van Tom Ford vind ik trouwens niet lekker, dat is me te unisex.

Serge Luthens La fille de Berlin? Zijn geuren vind ik altijd speciaal en lekker.

Thanks! Maar daar staat bij “bloemige geur”, dan haak ik al af haha!

Hij is zwaarder dan de gewone bloemige geuren, vind hem moeilijk vast te pinnen in een categorie.

Dune van Dior is niet erg zoet maar wel zwaar. Het wordt omschreven als een houtachtige oriëntaalse geur, is van 1981 (maar ruikt als een actuele nichegeur vind ik) en doet echt aan een hete dag in de duinen denken haha. (Geen zeelucht, eerder zon op hout en veel zand?)

2 likes

Molecule 01 gemixt met andere parfums zoals paradiso van Robert

Geen niche merk, maar ik vind de geur wel niche. En goedkoop genoeg om gewoon uit te proberen :slight_smile: Lush What Would Love do?
Ik hou ook van Hypnotic poison en heb deze laatst blind in mn mandje gegooid, vind m wel lekker!

Ik moest meteen aan Calamity J van Juliette has a gun denken, ook zoetig en best heftig.

Paradiso Robert Cavalli

Good Girl van Carolina Herrera misschien? Ook wat zwaarder, niet heel niche maar ook niet super mainstream haha

Edit: zocht hem net even op en hij werd als oriëntaals bloemig omschreven, maar vind dat bloemige wel meevallen.

Ik heb zojuist boss orange gekocht. Vind hem heerlijk zo met dat warme weer :heart:

Wie heeft parfumado en wil z’n kalender of (on)succesvolle keuzes willen delen?

Ik ben helemaal enthousiast omdat m’n eerste keuze een succes is en nu heb ik zin om m’n kalender aan te vullen. Ik had Ombre Rubis deze maand.

1 like

Succesvolle keuzes: Cacti van RĂ©gime des fleurs, So Nude van Costume Nationale, Velvet Orchid van Tom Ford (voor de winter), Jour d’Hermes vond ik okĂ©.

1 like