Favoriete parfum

Heb er ook een aantal:

Jil Sander Style
Jil Sander Style Soft (iets zoeter)
Burberry Her Intense
Burberry Britt
Dior Poison Girl
Molecule 01
BonBon van Viktor en Rolf
Flowerbomb van Viktor en Rolf

Ik hou echt van zoete geuren haha.

1 like

Le labo santal 33
Juliette has a gun
Genetic bliss
Estee lauder modern muse nuit
Chanel chance eau tendre

Ik heb elie Saab le parfum essentiel nieuw en vind ik echt zo lekker!!

2 likes

Ik heb een nieuw lievelingsparfum en het is budget proof.
Blijkbaar heeft Jo Malone een samenwerking met Zara en ze heeft dus 10 geuren uitgebracht. Ik had online een sample set besteld voor 15 euro en kan zeggen dat ik fan ben.
Absolute favoriet is Amalfi Sunray

10 likes

En Tubereuse Noir, Velvet Pamplemousse, eigenlijk allemaal

Kan je hem omschrijven? Of vergelijken met iets?

Het is een heel frisse geur en doet me denken aan clean Cotton of als de Mustela-lijn voor baby’s. Er zit bergamot, mandarijn en oranjebloesem in. Echt een geur die je makkelijk draagt.
Tubereuse noir is veel zwaarder en draag ik ‘s avonds.

Thnx. Ik ken twee van de geurkaarsen Zijn idd lekker.

Niet allemaal haha, ik ben niet moeilijk met parfum en vind bijna alles wel aangenaam ruiken maar van Bohemian Bluebells werd ik serieus misselijk :eek:

Ik ga die nog eens ruiken, kan me niet herinneren dat hij slecht was :joy::joy:

1 like

Klinkt goed! Waar heb je die samples besteld? Kan het zo snel niet vinden…

Oh al gevonden! https://m.zara.com/nl/nl/discovery-set-8-x-4-ml-p20110137.html?v1=37796029

5 likes

Ik heb hem net opgedaan en vind hem lekker ruiken. De geur verandert wel en is op mijn huid goed te doen.

Ik wil deze super graag bestellen, maar het lukt niet, ik moet een maat selecteren, maar hij blijft op universeel staan en daardoor kom ik niet verder :thinking:

Heb ik ook

Ja ik ook! Ik dacht dat dat betekende dat hij niet op voorraad is

Oh leuk! Die ga ik bestellen, de geuren van Jo Malone zijn echt heel lekker.

Momenteel is Intimacy Pink! m’n favoriet. De geur ruikt ook gewoon roze. Zo zoet en vrolijk.

Wow dan zal het aan de chemie met mijn lichaam liggen! :grinning:

Sorry, ik zie ook dat de set niet meer te bestellen is. De geuren zijn ook te vinden in de grotere Zara-winkels. Ik heb de sample set wel nog niet in de winkels gezien.

Ik was hierdoor keihard geinfluenced en vandaag naar de Zara in Den Haag gegaan omdat ie daar nog op voorraad was volgens de website. Helaas; hij is daar ook niet op voorraad, de site klopt niet.
Is er een Zara expert in the house die een idee heeft of er nog een nieuwe voorraad komt?

Ik woon in België en heb ze in de twee grootste Zara’s van Brussel gezien. Als je wil, dan kan ik ze hier kopen en met de post opsturen?