Expeditie Robinson #4

Ik ga elke keer weer stuk om Reneetje van Meurs hahahaha

6 likes

Ik zit even te tellen maar ze zijn volgens mij nog op allebei de eilanden met vier personen. Daar waar Sterrin nu weg is zijn JayJay, Do, Annemiek en Robbert nog over en op het andere eiland Yuki, Britte, Jasmine en Anouk. En Sandra op winnaarseiland dus ze zijn nog steeds met negen personen in totaal, jemig het duurt echt eindeloos!!

Volgens mij bedoelt @nightlife 3 personen op de 3 eilanden. Dus bij Sandra zitten nu ook Jayjay en Jasmine.

1 like

Ik bedoelde wat @George zegt inderdaad!

1 like

Ben benieuwd wat dit gaat inhouden.

Dit staat erbij: Volgend jaar krijg je een speciaal (en bijzonder!) seizoen van Expeditie Robinson bij Videoland! :fire: Presentatoren zijn Art Rooijakkers en Geraldine Kemper en de rest blijft nog even een verrassing. :yum:

3 likes

Haha wilde het net posten. Met onbekenden?

Of bedoelen ze dat er nog een extra eiland is en dat we in 2022 nog naar dit seizoen kijken :rofl:

22 likes

Ik lees alleen maar geen Kaj en Nicolette dus sowieso verbetering.

13 likes

Ik hoop weer zo’n gekke special met 100 onbekenden, wat een tijden waren dat

Dan ben ik erbii hoor

4 likes

Ohhh dat ken ik helemaal niet? Klinkt leuk!

1 like

Ik lees hier dat het wel met BN’ers is en dat Art Rooijakkers het presenteert samen met Geraldine Kemper.

Dat is echt van tien jaar geleden hoor

Hmm, alle 2e gewordenen zou ik wel leuk vinden,
Of iedereen die er door blessures uit moesten gaan (Sipke Jan!!)
Of iedereen die er als eerste uit is gestemd?
Influencer Robbinson?

Zoveel mogelijkheden!

1 like

Videoland kennende zal het inderdaad wel influencer Robinson zijn, is echt hun stokpaardje volgens mij

2 likes

oja dat was leuk!

De net-niet variant op Videoland, net als de Verraders…

Geldt niet voor de presentatie overigens…

1 like

Veel leuker presentatieduo

1 like

Oh sorry! Ik snap hem nu :slight_smile: Zou wel leuk zijn als ze nu als teams tegen elkaar moeten strijden en dat er dan in één keer drie mensen uitgaan haha. Zijn we gelijk klaar voor de halve finale en daarna finale :joy:

Al die influencers die een contract hebben bij Videoland samen op een eiland :joy:

3 likes

Als we dan toch bezig zijn gewoon een aantal tv-concepten bij elkaar voegen. Expeditie Robinson vs. Ex on the Beach vs. De Verraders vs. Ranking the Stars vs. Love island vs Are you the one etc.

26 influencers op een onbewoond eiland voor 26 weken en er blijven maar exen aanspoelen dus de voedselvooraad gaat er snel doorheen. De eilandraad is op basis van ranking the stars. Er blijken meerdere afvallerseilanden te zijn waar ze op zoek gaan naar de ware liefde maar er zitten ook verraders tussen die de relaties proberen te saboteren. Om eliminatie te voorkomen moeten ze het perfecte plaatje aanleveren maar er zijn niet genoeg camera’s. Onderdelen van camera’s kunnen gewonnen worden door naar de volgende ronde te gaan bij de masked singer.

Ga het programma nog even verder uitwerken vanavond maar ik denk na dit jaar expeditie met elke keer nieuwe eilanden en nieuwe regels dat we er klaar voor zijn. 50 uur dansmarathon zal in het niets vallen bij 6 maanden op een onbewoond eiland :rofl:

14 likes