Denk omdat Rene er niet is
Oh nu in eilandpraat zegt Sterrin dat ze aan de rest ook heeft gevraagd om op haar te stemmen. Zij heeft zelf twee stemmen op Annemiek ingezet.
In plaats daarvan krijg je Eilandpraat, waar in het diepste geheim 2 random ouddeelnemers voor zijn uitgekozen omdat de rest andere smoezen had om niet te hoeven komen.
Hahah sorry maar moet echt lachen dat Sterrin het heeft over haar culo, niet verwacht bij haar
Maar WAAROM?!
“Omdat het toch niet uitmaakte”
Hahaha die beelden van Sterrin na de expeditie vind ik wel echt leuk
Jankend aan de pizza Ze blijkt een veel intenser persoon dan aan het begin vd expeditie haha
Ik versta niks van wat John zegt
Hahahah ik dacht ook mens houd je mond. Helemaal klaar met Sterrin. Ga lekker weer naar je slangen.
Sterrin wil het mooiste in de mens zien en wordt vervolgens besties met de meest verbitterde persoon ooit… en vraag me ook af wat Britte nou weer zat te klagen met “De grote Yuki show” in de aflevering van zondag. Misschien is Yuki jarig en kan ze dat niet hebben.
Ik heb even gegoogeld, maar hij was 22 oktober jarig dus dat is in elk geval niet het geval geweest!
Misschien had hij een stukje brownie teveel van HAAR taart gepakt.
Met de langdradigheid van dit seizoen zou het me niks verbazen als ze er toen nog zaten.
Als ik hun was, was ik daar ook lekker gebleven. Heb je ook geen corona-gezeur.
Denk dat ze er eindelijk achter is dat ze Yuki’s plan per ongeluk heeft uitgevoerd door Reneetje van Meurs eruit te stemmen, terwijl dat eigenlijk haar maatje was
Ze kon toch nog zelf nadenken, hoop ik. 🥲
Ik vraag me af wat er in de brief van JayJay staat waar iedereen zo blij om is, je hoort Jasmine ook zeggen “het staat er echt!”. Zouden zij op winnaarseiland mogen blijven om de finale te spelen? De teams zijn ook al aardig uitgedund namelijk…
Ik denk dat daarin staat dat er een duel is en de winnaar rechtstreeks naar de finale gaat? Alle drie door is wel veel, met nog 8 (?) andere kandidaten toch?
Ja klopt, dat bedacht ik me later ook
Op alle eilanden zitten nu 3 personen toch? Ik dacht dat ze misschien daar iets mee gingen doen omdat ik loserseiland volgens mij ook voorbij zag komen.