Nee dat is waar. Vind t echt raar, super stom om zo te winnen als dit echt is.
Zou wel gaar zijn. Dan verzinnen ze toch gewoon andere puzzels voor het volgende seizoen?! Denk dat het echt een fout in de edit is
Ja alsjeblieft zeg. Karma he Britte
Ik hoop dat Jayjay wint, anders wordt ie er zo uit geflikkerd door Britte en Yuki. Sandra zou op de eilandraad de beste kansen hebben met al haar stemmen, mits ze niet meegaat in leugens.
Ik zit nog bij alfv 26 maar hier heeft Annemiek het shirt van Rob aan. Haha alsof je de trui van je vriendje steelt (alleen dan rob geusđ) Maja opzich praktisch als je t ff wast.
Aflevering 26?! Op de hoeveelste aflevering van dit kutseizoen zitten we al?
Geloof er helemaal niks vanâŠ
Zag het inderdaad net voorbij komen. Ik denk wel eerder dat het een montage fout is dan dat haar uiteindelijke antwoord niet klopte, dat was dan toch wel door iemand opgemerkt
Ja het lijkt me ook dat ze dat goed tellen want het klopte niet eens bijna. Kan me best voorstellen dat je gewoon ff een verkeerd shot pakt tijdens het monteren.
Toen Sandra ging uitleggen hoe de proef was op winnaarseiland, en dat ze tijdens de proef de stemmen van familieleden hoorden, dacht ik dat ze zei âen de stemmen van dode kindjesâ
Ik moest echt 3 keer terugspoelen om op het idee te komen dat ze zei âDo dâr kindjesâ
Edit: en wat een zalig momentje dat Britte dacht dat ze won maar het niet zo was hehehe
Aah ja dode kindjes verstond ik ook!
Ik ook
Kan het moment van Britte tijdens de proef de boeken ingaan als hét tv-moment van 2021?
Ik het voorstukje lijkt het wel alsof Sandra weer aankomt op dat eiland door de manier waarop Do en Anouk lachen. Zovan Hihi zijn we als nog met zijn drieën
Ik dacht juist Jay-Jay, omdat ze dan met de drie tweede kansers daar zijn
Ik had na alle afleveringen niet verwacht dat Yuki zo meedenkend voor Britte zou zijn. Mja het komt hem natuurlijk ook goed uit als zij aan zijn kant blijft staan later in het spel
Nou daar gaan we weer
Heerlijk om die stampvoetende Britte weer te zien
Ik heb echt een hekel gekregen aan Britte