Hoezo is natte scheet Robbert zo populair
Die zwembroek
Haha wat gebeurt hier
Dat arme schaap heeft nooit niks gewonnen en ik vind en gewoon een dotje
Ugh âmijn eilandâ Sandra doe rustig
Ja snap ik ook niet, ik vergeet steeds dat hij er nog in zit omdat hij gewoon geen indruk achterlaat
Hij is het perfecte voorbeeld van dat je heel ver kan komen als je je gedeisd houdt
Oke weirdo waarom doe je die ketting zelf niet af
Elke keer als Sandra stellage zegt, moet ik aan die meme/video van die mevrouw op een Huishoudbeurs oid denken. âstellagggggeeeeeâ.
En deze reeks komt het woord ook heel vaak voorbij vind ik
Govrrr
Godverdommee
Goh, toch een keer een spannend moment!
Huh dat waren echt 2 minuten na de reclame?
Ik was het aan het terug kijken, heb nog ff terug gespoeld maar wat slecht dit zeg. Of is dit een reden om straks nét voor de finale te zeggen dat de expeditie over moet zodat het nog langer duurt
Maar zou het niet gewoon verkeerd ge-edit zijn? Het kan toch niet zo zijn dat niemand heeft gezien dat het niet klopte?
En mocht inderdaad niemand daar het opgevallen zijn, dan valt zoiets tijdens het editen toch op? Dan is er toch wel iemand die zegt, nou dit moeten we eruit laten want het klopt niet
Hm ja dit zou ook nog kunnen, maar waarom maken ze er dan zoân oplichtend blok van is toch super verwarrend. Laat het dan gewoon niet zien
Woooow zou echt vies zijn dat Do op deze manier door is, heeel gek!
Nou ik denk niet dat dit de verklaring is. Je kan toch heel gemakkelijk online opzoeken wat de oplossing is. Er is dan toch geen goede reden om daar geheimzinnig over te doen.