Expeditie Robinson #2

Ik heb de vlog gezien, maar Kelvin komt niet in beeld. Op het einde zegt ze wel “Kelvin komt zo thuis dan gaan we eten”, maar dat kan natuurlijk ook nep zijn, want hij is niet te zien haha

3 likes

haha ja heb ‘m ook gekeken en wilde net hetzelfde komen posten :’)
Alleen de vermelding van dat hij zo weer thuis komt inderdaad.

Zou Soy Kroon meedoen? Ik zie op de facebook pagina van Mamma mia de musical (no shame) dat hij vanaf 17 juli weer meespeelt, hij is er dus een tijd tussenuit geweest

2 likes

Oooooo dat zou ik wel leuk vinden!

Ik ben benieuwd welke ‘oude’ mensen er meedoen. Ik vind dat eigenlijk veel interessanter dan de influencers/youtubers

2 likes

Iemand heeft op een vliegveld in Thailand foto’s/filmpjes van een groepje BN’ers gemaakt. O.a. Rob Geus, Kalvijn, Thomas Berge, Frank van der Lende en Tom Coronel zij. Gespot.

Zoek het even op!

12 likes
2 likes

hahahahha Rob Geus man man man man

15 likes
2 likes

Dat wordt wat qua hygiëne eisen… Zou hij zijn keurmerk stickers mee hebben genomen?
Ik denk dat hij meteen afhaakt bij de eetproef (zou ik zelf ook doen)

2 likes

Ohh Frank vind ik leuk!

2 likes

heerlijk dat kalvijn hier al “ontmaskerd” was.

2 likes

Of lekker het stand stofzuigen :joy:

5 likes

Ik wilde hier net komen posten dat Kelvin niet kon omdat ie op Ibiza zit, oh well! Die haalt dan vast de finale niet haha

1 like

Ik ook haha! Hij zit op Ibiza met stuk tv. En Nina reageert op haar eigen foto dat ze niet eerder konden posten dat ze op Ibiza waren omdat het een verrassing was…

Jaaaaaa!!! Heel leuk

Dit idee heb ik ook inderdaad. Zij is echt al 4 of 5 weken ofzo niet op de radio geweest.

Zou leuk zijn!

https://amayzine.com/nl/2019/oh-yes-gaan-we-weer-dit-zijn-de-kandidaten-van-expeditie-robinson-2019/

Hier staan een aantal namen
1. Roy Donders
2. Thomas Berge
3. Frank van der Lende
4. Kelvin Boerma
5. Tom Coronel
6. Rob Geus

5 likes

Maar dit is toch nog steeds gebaseerd op die ‘bron’ die hen zag staan op het vliegveld in Maleisië?
Hoewel de kans er natuurlijk dik in zit dat ze inderdaad mee doen dan.
Ben benieuwd wanneer RTL zelf laat weten wie er allemaal meedoen.