Nu de vrouwen nog. Zaten die in een apart vliegtuig ?
In dat geval wellicht mannen VS vrouwen
Het veranderd wel naar een andere zender en andere dag. Vanaf 1 september op de zondagavond 20.00 op RTL 4
Ik wil donderdag!!!
Ik vind de donderdag ook veel fijner. Maar RTL wil het perse naar rtl4 en dan op de zondag. Denk ivm kijkcijfers ofzo…
Is het dan op zondag niet tegelijk met boer zoekt vrouw? Dat lijkt me een pittige concurrent.
Boer Zoekt Vrouw is alleen voorstelronde, dus dat is maar eenmalig.
Ooo hier kan ik niet tegen, het is al zo lang ik me kan herinneren op donderdagavond!!
Ahhh nee, Robinson past voor mn gevoel ook helemaal niet bij een zondagavond.
Op de donderdag kreeg ik dan al lekker een bijna vrijdag, bijna weekend gevoel.
Ik denk dat Fien Vermeulen ook meedoet. Zij is normaal echt super actief op Instagram en heeft ook een hele tijd niks geplaatst.
Dat vermoeden heb ik ook. En ze is tijden niet op de radio geweest. Pas sinds afgelopen woensdag sinds 4 weken ofzo
Vind zondag wel chill, net als vroeger toen het nog op net 5 was (#oud)
Haha ik zat ook al te twijfelen om dit te posten!
De goeie oude tijd dat ik het altijd op maandagmiddag na schooltijd keek, omdat ik op zondagavond niet mocht opblijven
Doet dionne mee? Onnedi?
Kijk expeditie robinson insta
lijkt wel op haar hond inderdaad. Maar dan heeft ze wel iemand gehad die haar instagram beheerde want volgens mij was ‘zij’ heel de tijd actief haha.
Wilde het net komen posten ja! Leuk, ben benieuwd hoe ze het heeft gedaan.
Iemand van RTL nieuws.
Merel Westerik wordt heel vaak genoemd, maar dat lijkt me sterk zo net na WIDM
Lijkt me wel leuk, merel wetsrik. Is ook niet actief op instagram de laatste tijd. Maar dat is ze vaker een lange tijd niet, dus zegt eigenlijk ook niet zo veel. Iemand die het nieuws kijkt e gezien heeft dat ze langere tijd er niet was?