Oh lol mijn ‘nee’ was dus voor de vraag of iemand het fakkelmoment inmiddels al had gezien hahaha
Dennis heeft een filmpje gemaakt, net nadat Jan gewonnen heeft!
Ja dat vind ik ook nog steeds jammer.
Is er ergens een reactie gegeven met waarom dat moment wat letterlijk iedereen wil zien, niet uitgezonden is?
Ben ik ook benieuwd naar! Je hoorde op de tv toen ze ineens teruggingen naar Ziggo Dome nog wel Jan praten van “en toen pakte ik de fakkel” en zag je het op de achtergrond gebeuren dus volgens mij hebben ze het beeldmateriaal wel gewoon?
Die gedachte had ik ook inderdaad. Of dat het beeldmateriaal verloren is gegaan.
Er wordt net in RTL Boulevard gezegd dat Art het definitief niet gaat presenteren. Nicolette blijft (meh) en ze zoeken nu nog een co-host.
Wow verrassend! Ben benieuwd wie het dan wel wordt!
Huh wow! Niet verwacht! Ben heel benieuwd waarom Art het uiteindelijk niet gaat presenteren en wie dan wel… wie lijkt jullie leuk/geschikt?
Ik denk zelf dat 't dan Kaj Gorgels wordt!
Of Carlos misschien
Zou ook niet verkeerd zijn haha!
Please no.
Dat denk ik ook! Dacht ik eerst ook toen ik las dat Dennis ging stoppen. Zou ik wel leuk vinden!
Ik denk wel dat het de bedoeling was dat hij het zou gaan doen, maar dat hij er door alle ophef toch maar van afziet. Hij riep ook zo hard dat hij het niet ging doen dat het heel stom zou staan als hij het toch wèl ging presenteren…
Kaj zou ik leuk vinden!
Ennn net wordt in ieders favoriete roddelprogramma verteld dat het Kaj Gorgels wordt!
[edit] Linkje: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4571766/kaj-gorgels-nieuwe-presentator-expeditie-robinson
Ohhh yes! Dit vindt ik echt leuk!
Ennnnn dat er nog een serie komt dit jaar die alleen op videoland te kijken is.
Heel stom
Had toch echt liever Carlos gehad maar misschien valt het mee. Ik vind het trouwens verwarrend die extra expeditie op Videoland, betekent dat dat er in de tv versie geen onbekenden meer zitten?