Expeditie Robinson #2

Ik had ditzelfde, ik wil de eerste reactie daar zien!

Kan me herinneren dat ze vorig jaar wel later een heel leuk filmpje van Carlos zijn eerste reactie op de Facebook-pagina geplaatst hadden. Maar zoiets wil je toch gewoon zien bij de finale?
Zucht.

Art zei bij late night dat hij niet was overgestapt naar RTL om meteen een soortgelijk programma te gaan doen als wie is de mol. Dus nu zei hij nee, maar wie weet later. Maar hij deed ook wel beetje vaag over dat ‘ze’ nog bij RTL aan het praten waren en moesten beslissen.
Ik vond het eigenlijk wel beetje sneu voor Dennis zo op het einde toen hij zei na Nicolette zei tot volgend jaar: dan zijn we er weer.

3 likes

Omg kut RTL, Dennis presenteert dit echt leuk en super oprecht!

1 like

Ik was gister bij de liveshow en het was wel echt heel leuk, inderdaad een paar cringe momenten (vooral met Nicolette), maar het was heel leuk! Vooral zo leuk om te zien dat Jan won en hoe blij hij was. Wat me wel opviel was dat Tony de hele avond als een of andere chagrijnige zoutzak in z’n stoel zat, ook wanneer iedereen aan het dansen was bij de optredens van mede-robinsons in de pauze. Op een gegeven moment gingen ze de polonaise lopen en Tony zat als enige een beetje te chagrijnen op de bank? Echt een saaie gozer.

2 likes

Ohja en ik weet niet of jullie dit ook op tv zagen maar op een gegeven moment was Dennis Do aan het interviewen en toen zei ze “Toen ik eenmaal uit de expeditie lag…” en toen dacht ik echt ???

Wat dacht je dan?

Het is mij niet opgevallen! Beetje verkeerde woordkeuze ja

Het klonk een beetje alsof ze zich een beetje versprak, dat ze niet gewonnen had

Ah, zo!

Net teruggekeken want gisteren moest ik werken, maar JAN! OMG, zo’n mooi einde voor zo’n ongelooflijk stom seizoen.

Overigens erg blij dat ik de delen van de liveshow kon overslaan, dat moeten ze volgend jaar echt niet meer doen. Totaaaaal geen meerwaarde naar mijn idee en het lijkt echt alsof ik maar de helft van de finaleproef heb gezien door al die onzin er omheen.

Maar Jan. Oh Jan :heart_eyes:

4 likes

Zo leuk dat Jan heeft gewonnen! Inderdaad een mooi einde voor zo’n treurig seizoen. Leuk dat hij geen gekke spelletjes heeft gespeeld en toch won, en ik vind het eigenlijk ook leuk dat een onbekende weer heeft gewonnen (hoewel ik het Loiza ook wel gunde).

Vind het nu ook wel een beetje sneu en jammer dat Dennis weg moet. Ik had niet zoveel met hem omdat hij zelf ook opgaf toen hij meedeed, maar hij vindt het presenteren wel echt heel erg leuk geloof ik.

4 likes

Vandaag teruggekeken. Geweldig dat Jan heeft gewonnen.
Is er nog iets gezegd over het vertrek van Dennis?
Heb alleen de proef stukjes gekeken en de rest doorgespoeld :stuck_out_tongue:

Vorig jaar leefde Nederland voor mijn gevoel veel meer mee, er was toen volgens mij ook een plan om de finale ergens op groot scherm uit te zenden. Ik denk dat ze daar mogelijkheden zagen en daarom dat Ziggo-plan hebben opgezet. Alleen dit jaar was gewoon een flutseizoen, de meeste mensen waren niet leuk enz… Misschien dat dit in een ander jaar wèl had gewerkt.

Ik vond het echt leuk om nog terug te kijken (vooral door jullie commentaar) en blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moest huilen haha wat een vent. Ik vond het echt ontroerend! Zo oprecht is Jan, echt een topper.

1 like

https://www.rtl.nl/video/b9f104be-30f1-4b67-ac71-ce9f66b98551/

Dit zijn beelden van na dat Jan had gewonnen op het eiland.

8 likes

Ik wil eigenlijk ook nog de allereerste reactie zien, het moment dat Jan wint en dan ook die gezichten van de rest erbij :relieved:

1 like

Ik kijk pas nu terug en mega blij met de uitslag!!

Maar dennis moest weg van rtl en wordt vervangen door art. Las ergens dat dennis dit echt kut vond en dit einde vond ik echt sneu!!! Doet ie zn emotionele zegje over dat ie het gaat missen doet rtl hem gewoon uit beeld wat een eikels zeg.

Bedankt dennis! Je was vet leuk en oprecht!!!

1 like

Nee echt? Dat heb ik gemist, zat ook niet zo goed op te letten tegen het einde. Wat een assholes.

Ik heb nog steeds geen beelden gezien van Jan met de fakkel, iemand anders wel?
Nog even een paar polls uit nieuwsgierigheid :grin:

Ga je ondanks dat het seizoen best tegenviel volgend jaar weer kijken?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan wie er meedoen

0 stemmers

Hoe hoop je dat de verdeling BNer en onbekenden is?

• Geen BNers meer
  • Geen onbekenden meer
  • Hetzelfde als dit jaar

0 stemmers

Ga je ook WIDM kijken binnenkort?

• Jaaa!!
  • Weet ik nog niet
  • Nee

0 stemmers

knuistjes :joy:

blij dat ik het nu pas kijk, gelijk doorgeskipt naar 40 minuten in ofzo, heb alleen interesse in de proef ja :stuck_out_tongue:

Vond het een leuke proef met dat zwaaien aan die touwen en met de liaan naar het spinneweb, lijkt me echt leuk om te doen :biggrin:

tenor

:joy:

10 likes