Expeditie Robinson #2

Ik hoop ook echt dat Jan wint!! Ik vind Dominique en Gregory saai. Bovendien kan ik me nu al verheugen op hoe Jan gaat juichen als hij gewonnen heeft, ‘yeeeaaahhhh’ en die knuistjes zo in de lucht awh.

11 likes

Ik ben geloof ik de enige hier die Do leuk vindt. In het begin vond ik haar niks, maar ze kwam met de proeven toch vaak verder dan bijvoorbeeld Jan en ik vind haar wel leuk overkomen. Wat mij betreft mag ze winnen! Ik vind Jan juist een beetje saai.

Ik ben wel benieuwd naar de proeven. Ik vind het zo leuk als er meer elementen in zitten, zoals puzzelen, kracht, balans. Maakt het spannender.

1 like

Ik vind dat Do het veels te makkelijk heeft gehad. Ging vrij in het begin naar winnaarseiland en is daar niet meer vanaf gegaan omdat niemand haar uit wilde dagen omdat ze het haar zo gunde… kan ze zelf natuurlijk ook niks aan doen maar vind dat gewoon niet zo eerlijk :sweat_smile: dan hebben Jan en Gregory er wel meer voor gestreden

Klopt! Ze is wel 1x teruggeweest en heeft toen die balansproef gewonnen (waarover Robin overigens zei dat hij expres verloor) en de enige keer dat ze het echt moeilijk had was met de eetproef, maar dat is het. En ik vind het nog steeds een beetje oneerlijk hoe haar touwtje ineens doorbrandde terwijl die van Laurie al helemaal in de fik stond.

3 likes

En eigenlijk zou Gregory ook niet meer op winnaarseiland zitten als Steven zichzelf niet had laten verliezen.

Ja nu ik erover nadenk is dat ook wel een stom e lement geweest, dat mensen expres proeven verliezen? Heeft toch wel invloed gehad op het verloop

1 like

Is vanavond écht de finale? Niet weer een achterlijke uitzending van herhalingen en stom gelul met uiteindelijk een cliffhanger dat de echte uitslag pas volgende week komt? :roll_eyes:

Ja true. Zou wel een vette domper zijn als je daar zit en het blijkt uiteindelijk niet echt de finale te zijn XD

Denken jullie dat ik de uitslag kan vermijden tot morgenmiddag?

Misschien als je van internet/social media wegblijft… kan je niet kijken vanavond?

Sowieso van het internet en talkshowprogramma’s wegblijven! En van nieuwssites. Al ben ik bang dat het alsnog lastig wordt, want kan me herinneren dat iemand van hier vorig jaar terug wilde kijken en het zelfs op de rtlxl site al bij een video in die rechterbalk benoemd stond. Super lame.

Ik vind dat rtl xl het altijd netjes doet bij gewone afleveringen. Dan staat eilandpraat wel in de rechterkolom, maar dan alleen een thumbnail van de presentator, nooit van de verliezer. @Grey ik ben in het buitenland, dus kan de uitzending pas nadat het op tv id geweest kijken, maar dat is me iets te laat haha! Wel kut dat het ook op nu.nl gaat staan, hopelijk geen pushmelding hahaha

Ja zo lang zou ik er ook niet voor opblijven haha. Hoop dat het je lukt om het te omzeilen allemaal!

1 like

Mijn man wil voetballen zien. :cry: nu maar besloten te zappen tussendoor.

1 like

Nou, ben benieuwd maar niet echt geboeid ofzo haha

1 like

Hoop dat ze de optredens voor ons skippen

Oh gelukkig

Omg cringe.

1 like

Ik mag het hopen. Dit vind ik nu al niks en wordt denk ik heel langdradig en saai. Toch misschien niet zo erg dat mijn man voetbal wil zien tussendoor.

een roast? optredens?

oh en gelukkig nog ergens tussendoor de proef.