Hoe Lucky King ze afkondigde leek het alsof hij er snel vanaf wilde zijn
Ze heeft het tactisch goed gespeeld ja. Lag goed in de groep. Wat Nederland van haar vindt doet er tijdens het spel gelukkig vrij weinig toe. Ik ben geen fan van haar, maar ze heeft flink wat shit over haar heen gekregen.
Steven heeft wel echt een mooie vrouw!
Heb het zonet teruggekeken, ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat Jan door zou gaan maar ik ben blij! Toch nog een reden om de finale te kijken
Ik had zelf liever Laurie in de finale gehad, gewoonweg omdat ze (op het bootincidentje na) het het beste deed in de proef. Ik vind het ergens ook best wel flauw dat je zoveel geluk moet hebben met dat touwtje terwijl ze al zo snel vuur had?
Maar goed, ik hoop dat boer Jan wint, past mooi in het rijtje bij Bertie😁
Lucky King
Ja wat een vreselijk seizoen!! En toch maar die finale kijken haha. Maar je merkt ook hier op het forum dat de reacties wekelijks minder worden (als in: ik ben veel sneller bijgelezen), dat zegt ook wel wat…
Misschien ben ik een beetje wantrouwend hoor. Maar dat touwtje van Dominique (en Steven opzich ook wel) vatte zo snel vlam, dat ik het gevoel heb dat de programmamakers ook een beetje invloed op de finale wouden uitoefenen? Maar misschien gaat dit te fur. Ik ben het wel eens met de finalisten hoor!
Ja ik vond dit ook een veel minder seizoen! Maar ze hebben zoveel kritiek gekregen op alle opgevers, ik denk dat ze daar wel wat mee gaan doen volgend jaar. (Ik denk sowieso minder BN’ers, ik vond de onbekende Nederlanders niet allemaal even leuk maar het waren tenminste geen opgevers)
Mijn vriend dacht dat ze letterlijk in de ziggodome de finaleproef zouden moeten doen
Haha nee ik kan me ook niet voorstellen dat je daar graag heen zou willen, sowieso al dat gedoe tijdens de finale als je gewoon wilt zien wie er heeft gewonnen en een line-up artiesten die mee hebben gedaan waarvan de helft opgevers zijn
Ja dat viel mij idd ook al op! Hoorde dat er nog veel kaartjes over zijn, dat de verkoop heel slecht gaat. Dat er zelfs sprake is geweest of het wel door moest gaan.
Ik vond het een mega spannende finale. Ik had gehoopt dat Steven de finale zou halen, maar helaas. Vind dit ook wel leuke finalisten, ben benieuwd wie er wint volgende week!
Ik hoop dat, mochten ze weer zo’n live finale doen, ze in het contract opnemen dat je niet optreedt tijdens de finale als je zelf uit het programma stapt. Vind het belachelijk dat al die quitters een podium krijgen.
RTL heeft iets aangepast waardoor ik plotseling Expeditie niet meer kan terugkijken vanuit het buitenland?! Ondanks dat ik een VPN gebruik… iemand een linkje van aflevering 15?
Ben helemaal geïnstalleerd om te gaan kijken
Blijkbaar heeft Dominique nu ookal een youtube account? Straks zien we heel team onbekend ineens vloggen
Misschien vergezocht maar zou ze ipv meteen te beginnen zoals Laurie nu beginnen omdat ze wellicht wel wint (=veel media aandacht = meer views) of denk ik te moeilijk
ik heb de eerste minuut gezien en ze irriteert me nu al. bye dominique
Als Jan gaat vloggen ga ik sowieso kijken
Wie wint de expeditie?
- Dominique
- Gregory
- Jan
0 stemmers
Jan is de enige waarvan ik vlogs zou kijken
@Goudlokje Ik denk Dominique maar ik hoooop zo op Jan!
ik wil jan zijn vlogs wel bekijken als zn zoon er in voorkomt hahaha
Ik denk hetzelfde (Do die wint), maar Jan zou zo leuk zijn als de ontknoping van dit toch wel saaie seizoen. Soort van underdog die dan toch zou winnen.