de hele dag had dit topic 350 nieuwe berichten en heb ik mezelf ervan weerhouden om te gaan lezen. net de afl terug gekeken met dit topic synchroon ernaast en opeens is het wél een leuke aflevering! thanks
Ja precies dat deed ie inderdaad. Dus de aflevering nog maar tot het 1e blok gezien.
Oh ik ben ook blij dat het weer zover is vind het echt super leuke kandidaten, vooral die domme rapper met die gele nagels hahaha. aisha ofzo? Dat wordt echt smullen.
Leuk! Expeditie Robinson meets Boer zoekt vrouw. Ik ben fan.
Ik moet nog steeds lachen om de opmerking ‘wie heeft die meegenoomn das geen kasaaf’ van @Prettyprettyprincess over dat bakje chips van iemand hier hahaha love it
Ik vind het irritant dat I Am Aisha Corry Konings, Corry King noemde
Haha ja weet niet wat ik erger vond, dat of dat Jody Bernal niet gang gang was.
Dit is ook leuk om te kijken vind ik. Nienke haar zus is ook echt grappig
Hahahaha oh ja
Ik heb geen tv, maar wil vanavond met 't forum mee kijken haha. Ik weet dat je bij rtl de afleveringen later gratis terug kan kijken, maar kan je ook ‘live’ meekijken?
Niet 100% zeker maar ik kon vorige keer wel Hollands next top model tegelijkertijd kijken toen dat op tv was.
Thanks! Ben nu een videoland account aan het maken (eerste twee weken gratis) en annuleer 'm gewoon na vanavond haha.
Vorige week kwam de aflevering pas op Videoland toen die op tv al was afgelopen. Heb hem een dag later pas gekeken dus
wat voor snacks zijn lekker tijdens het kijken vnvnd?
Chips, bitterballen, kroepoek met chillisaus, kaas en worst enzo. Alles wel eigenlijk hahaha
chips, veel chips!
Yasssss het begint weer
Zit klaar!
Lig lekker onder m’n dekentje