Ik hoop dat ze de volgende afleveringen Gregory wat meer in beeld laten zien.
Die reacties van Carlos
Hahahaha ik kijk de insta story van Joost en ik heb een leuke quote voor je.
Gekke survival a mattie what do you think, what do you think.
Hella vuur.
Dit is toch niet normaal meer
Zei donny nou innumiteit?
En ik had echt even ondertiteling nodig tijdens dat gesprekje over gang gang en alles, snapte de helft niet man. Kwam alleen maar tot de conclusie dat ik Jody een beetje zielig vond.
Oja en tony hij komt zo netjes en lievig over, of ben ik gewoon verliefd?
SIk heb het net teruggekeken en helemaal stukgegaan om jullie reacties love boer Jan en Donny! Vind team paars wel een leuk team alleen die aisha trek ik niet zo goed, echt jammer. Met dr watermeloen en kip.
Ik snap ook niet waarom je lange nagels en zo lang haar voor ER neemt, is toch totaal niet handig?
Hij zei volgens mij ook competentief maar dat ging te snel haha
Omg ik was het vergeten. Ik doe dit nooit dus waar kijkt men terug? En kan je ook online live kijken?
Je kunt het terugkijken op RTL.nl
https://www.rtl.nl/video/b8c9cb96-88ca-3c7c-8190-04dfe8ba607f/
Vond de 1e aflevering wel leuker dan voorgaande jaren! Meer spel en minder voorstellen
Die Aisha trek ik nu ook echt al slecht. Watermeloen en kip, al die ‘stoere’ praatjes? Je bent er net 1 dag waar heb je het over
Ik vond het eigenlijk wel jammer dat Gwenda het niet zo heel goed deed! Maar ik ken haar ook dus misschien is mijn mening over haar daarom anders ze is in het echt heel lief. Sowieso ben ik team onbekenden want die BNers kunnen zich af en toe gewoon als haantjes gedragen, vind het ook jammer dat er 2 teams BNers zijn en 1 onbekende. Bij de samensmelting gaan de onbekenden het weer zwaar krijgen…
Tot nu toe valt Jody echt enorm mee, vond hem eigenlijk wel lief overkomen wat ik niet had verwacht! Eigenlijk ben ik Donny wel al een beetje zat maar dat heeft voornamelijk te maken met de overkill aan Roelvinkjes op tv. Doet volgend jaar papa roelvink mee?
Kan je het alleen terugkijken met rlt premium ofvideoland? Kijk vanuit uit belgie, weet niet of dat een verschil maakt.
Ik ben nu pas aan het kijken dus heb nog niks terug gelezen.
Het eerste wat ik vind is Aisha, mijn god zeg. Haar houding en nagels staan mij echt niet aan en erger me kapot. Vind kamp “onbekend” -rot naam- heel leuk tot nu toe. Donny en steven lijken me heel sterk en ik denk dat Nienke ook heel ver gaat komen.
Veder dan dit kom ik nog niet. Vind het tot nu toe een leuke eerste aflevering.
Wat een kut app van rtl. Op de smart tv issie nu al 3x opnieuw gestart. Niet eens meer zin om nog verder te kijken.
Hier hetzelfde met Eilandpraat. Bleef in reclames hangen en opnieuw opstarten. Nja, dan maar niet kijken.
Leuke spannende eerste aflevering al! En ik vind het leuk dat er zoveel deelnemers zijn. Heb het idee dat er ook meer proeven gaan zijn dan voorgaande jaren door de kapitein positie.
Ik kijk nu de België editie, wat vonden jullie daarvan?
Willen we een apart topic voor de belgische editie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
MET ONBEKENDE MENSEN!! woohoo
Over de Belgische versie:
Samenvatting
Hoezo krijgen ze geen vuur in de survival kit?? Lijkt me vreselijk als je ook al geen rijst enzo kan eten… Hopelijk heeft het andere kamp snel door hoe ze toch vuur kunnen maken.
Ook vind ik het best raar dat Oona zomaar terug mag?! En dan nog met een extraatje, een vuurstick, die enkel zij mag gebruiken of uitlenen aan iemand? Ze hebben ook niet getoond wat ze die ene dag heeft uitgespookt, toen ze alleen was op een eiland?
Verder vind ik het heel jammer dat Lisa is weggestemd, en dan nog met zoveel stemmen. Toen Lisa bij het maken van het vuur de opmerking gaf van ‘soms moet je ook eens luisteren naar een vrouw’, had ze wel gelijk. Maar dat luidop zeggen was niet zo’n slimme zet in een kamp vol met mannen vrees ik. Moet bijna een complot zijn geweest? Tijdens het stemmen kreeg ik ook Mean Girl vibes bij Chloe, hoe ze zo zat te glimlachen… Ik dacht juist dat Chloe eruit zou gaan, omwille van de proef.
Wow ik zat echt even van wat heb ik gisteren veel gemist hoe kan da???. Maar dit is dus de Belgische versie hahahah. Misschien zijn 2 topics toch wel handig hahahaha
Oeps, heb voor de duidelijkheid mijn bericht aangepast haha