BTW is tricky als je aan het buitenland verkoopt, je hebt verschillende belastingklasses binnen en buiten de EU. Als je bijvoorbeeld veel aan Amerikanen verkoopt is het eigenlijk niet helemaal netjes, ik draag daar 0% over af terwijl ik natuurlijk wel 21% in m’n verkoopprijzen bereken. Zij betalen de sales tax van hun staan via Etsy dus ik heb er verder geen omkijken meer naar, maar theoretisch gezien is het niet netjes. Uitgebreid getracht advies in te winnen hierover bij de Belastingdienst, maar iedereen die ik aan de telefoon kreeg zei iets anders, eindstand vind ik het wel best zo. Bumpt je marge omhoog!
Zoals @Lula al zei, als het geen storm loopt hoef je je niet te registreren als ondernemer voor de BTW, de grens daarvoor zou je even moeten opzoeken.
Qua shop, ziet er heel netjes uit! Bedenk je wel dat er echt ontzettend veel illustrators via Etsy verkopen en je dus goed moet opvallen. Misschien eens kijken naar meerdere mock ups en eventueel het kopen/leasen van een printer? Of printen via een derde partij. Op die manier kun je makkelijk verschillende maten prints aanbieden en bijvoorbeeld ook kaartjes.