Een random fact over jezelf

Ik heb blijkbaar ook Griekse voeten en nu houd ik van ze. Dank voor deze informatie.

Mijn geheugen is heel erg slecht, mijn bijnaam is dan ook zeef. Ik maak altijd notities van alles. En iedere dag maak ik een lijstje met wat ik die dag allemaal moet doen en streep ze af.

Ik ga niesen als ik pure chocola eet, of iets met mint of sterke alcoholische drank.

2 likes

Ik ook als ik hele sterke kauwgom net in m’n mond heb gedaan indd!

1 like

Haha dat je opeens van die grote plukken haar in je handen hebt, nachtmerrie! :cry:

1 like

Ik heb meer dan 30 tattoos.

8 likes

Heel erg herkenbaar, vooral bij mensen die ik niet zo goed ken. En dan denk ik dat ik niet geloofwaardig over kom en dan wordt het een heel raar gesprek. Kortom ik ben echt socially awkward en ik wil er echt vanaf.

3 likes

Dit heb ik ook! En hamerduimen. Ben zo perfect.

2 likes

Ik ben een melancholicus. Hierdoor neig ik naar neerslachtigheid en tristesse. Zware muziek, het lijden van de mens. Weltschmerz. De Romantiek als stroming.

3 likes

Ik kan echt heel veel met mijn tenen. Dingen oppakken is geen probleem, maar ook een fles openmaken o.i.d. Ook kan ik super hard knijpen :cool:

7 likes

Mijn man ook❤️😍 zo cute. Zijn moeder zei altijd, later als je groot bent word je vrouw verliefd op dat ene kuiltje! Is ook gebeurd haha

2 likes

Ja doe ik ook!! Gewoon beetje nagellak op m’n teentje. Anders zielig voor die kleine! Slijt er wel snel af trouwens.

1 like

Ik ben amper 1.60 terwijl bijna iedereen van de rest van mijn familie allemaal langer dan 1.80 is. Al sinds mijn geboorte ben ik best klein, ookal hadden de doktoren een hele grote baby verwacht en toen kwam daar opeens een baby twee dagen te laat met premature verschijnselen op de wereld.
En nee, ik ben niet omgewisseld, want ik lag sinds ik geboren was constant bij mijn moeder.

ik ook! en mijn moeder ook, echt precies op hetzelfde plekje. The power of DNA.

Ik heb een heel scherpe reukzin vind ik zelf. Niet altijd even handig :thinking:

Je kan op basis van mijn haarkleur en wel of geen nagellak opmaken hoe het met mij gaat. :upside_down_face:

3 likes

Mag ik ook bij de club van kromme vingers een pink met een eigen wil?

4 likes

Haha ja rucola paardenbloem vind ik ook heeel erg. Ik vind lamsvlees heel erg smaken naar hoe een zwetende man zou ruiken, echt zo’n kruidige zweetlucht. Krijg het echt niet weg

2 likes

Mijn haar neemt allemaal geuren op. Als ik een cake bak of roti of curry maak is het het ergst. Dan draag ik die geur de volgende dag overal mee naar toe. Vind dat echt vies.

3 likes

Ik heb een scheve mond

1 like