Een random fact over jezelf

Of wat dacht je van je duimnagels lakken. :grimacing: Heb het ondertussen onder de knie, maar het was echt aankloten eerst, haha.

Ik vind het geluid van een föhn uitermate ontspannend. Ik val geregeld in slaap als ik mijn haar föhn.

Zelfde als ik in de auto zit. De stoel, gevoel van de weg, en dan 't geluid, ik ben zo gezellig op road trips, val altijd in slaap. Vraag me af of m’n ouders dit vroeger deden om me te laten slapen?

11 likes

Grappig mijn moeder at juist veel kersen en olijven, dingen waar ik altijd gek op ben geweest.

Ik heb m’n nagels altijd gelakt behalve Ă©Ă©n week per jaar van de zomervakantie.

4 likes

Ik kan mijn linkeroor wiebelen. Kon dit eerst ook met rechts maar die doet niet meer mee.
Ik geef de schuld aan mijn piercings die links zitten

1 like

Ik kan met mijn tong mijn neus aanraken.

1 like

Huh bedoel je door elkaar? Of maak je een kopje koffie met daarnaast een kop thee?

Ik heb nauwelijks nagels op mijn kleine tenen en daarom fake ik altijd een nagel met nagellak

13 likes

Als ik alleen ben in het openbaar (in een lege gang, lege straat) en ik luister muziek dan ga ik altijd playbacken/ toneelspelen op de (musical)nummers die ik luister. Hopelijk heeft nog niemand me ooit betrapt.

6 likes

Ik kan mijn ogen trillen.

Ik kan m’n oren tegelijk laten wiebelen terwijl er niets anders in m’n gezicht beweegt

Ik hang de was alleen op als elk kledingstuk 2 dezelfde kleur knijpers kan hebben

Ik was m’n handen miljoen keer per dag

5 likes

Ik heb er een! Lelijk ding :stuck_out_tongue:

1 like

Ik weetniet zeker of dit hetzelfde is als een zogeheten “hamerduim” een vriendin van mij zei vroeger altijd dat ze dat had. Zijn wat korter dikker en meer afgestompt. Kan het niet goed uitleggen.

De hele dag door? Weet je dan hoe veel stappen je gezet hebt aan het einde van de dag?

Ik vind honing, ananas en asperges heeeel vies!

Ik deed dit ook altijd, maar nu heb ik schijt en zit ik echt hevig te playbacken/dansen op de fiets of als ik de hond uitlaat, haha

1 like

Ik zing gewoon hardop mee, zit niet voor niets op zangles :tipping_hand_woman:
(oke eigk zing ik nog steeds vals maar care dus)

3 likes

Ik heb griekse voeten

Een Griekse voet is een voet waarbij de tweede teen langer is dan de grote teen. Dit in contrast met een zogenaamde Egyptische voet, waarbij de grote teen het langst is.

Een Griekse voet werd als een schoonheidsideaal gezien in de Griekse beeldhouwkunst. Dit werd overgenomen door de Romeinen en bleef zo tot in de renaissance en later. Zo heeft bijvoorbeeld het Vrijheidsbeeld in New York een Griekse voet.

6 likes

Ik heb flink hoogtevrees en bijna niemand weet dat!

Dan ben je lesbisch hoor.

Tenminste dat werd rondverteld op mijn basisschool :joy:

2 likes

Doe ik ook!! Ik heb altijd wel een woord in mijn hoofd en dan tel/spel ik de letters van dat woord, bij iedere stap/ trede 1 letter