Een huis vol

Volgens mij is het al eerder genoemd, maar heeft een van die jongste jongetjes van de Buddenbruckjes ook iets? Ik zie hem alleen maar heen en weer gaan op de bank/in de auto/op een stoel, een soort tic. Ik lijkt ook nooit iets te zeggen en een beetje in zichzelf gekeerd?

Ja, vroeg ik me ook af! Vraag me af of hij autistisch is

Ja, daar dacht ik ook aanā€¦
vraag me wel af of die kinderen wel genoeg aandacht krijgen. Net zoals dat die vader niet wist welk niveau dat jongetje ging doen op de middelbare school. Had ik zelf niet heel leuk gevonden als mā€™n vader dat niet van mij had geweten

2 likes

Ik dacht inderdaad ook aan autisme.

Ik vind trouwens dat die vader Ć¼berhaupt weinig weet van zā€™n kinderen. Er waren nog wel wat meer momenten geweest dat hij dan iets niet wist

Dit vraag ik mij ook vaak af. Al dat geschreeuw en gehuil is vaak vragen om (negatieve) aandacht. Vind dat bij dat andere grote gezin veel beter gaan.

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het echt sneu dat die kinderen zo vreselijk moeten huilen. Ondanks dat ik vind dat Jay het supergoed doet zou ik dit soort dingen niet filmen en niet zo intens spreken tegen mā€™n kinderen. Ze hebben volgens mij geen idee waar het over gaat maar moeten gewoon huilen omdat ze hun vader zo zien huilen.

Ik vind het een beetje dubbel. Zou het niet zo op internet plaatsen, maar aan de andere kant zijn dit soort momenten wel op tv geweest ook. Die kleintjes hebben denk ik geen idee waar het over gaat idd. Maar snap ergens ook weer wel dat hij het tegen de kinderen zegt, want hij heeft verder niet iemand om het gelijk mee te delen ofzo? Maar het lijkt ook ergens wel teveel informatie voor de kinderen die ze toch niet snappen. Ofzo. Ik vind het dubbel en kom niet helemaal uit mijn woorden :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom heeft Sophie ALTIJD die zonnebril op haar hoofd? Ook tijdens het gourmetten?

En FĆ©lice ik wil haar hebben hoe schattig kan een kind zijn :heart_eyes:

8 likes

Ze schijnt een oogafwijking te hebben. Daarom die zonnebril.

Oh oei bij die mogelijkheid had ik niet stilgestaan :speak_no_evil:

1 like

Er is een doneeractie gestart om Jay financieel een stukje te helpen.

https://www.ad.nl/rotterdam/fan-van-een-huis-vol-zet-doneeractie-op-voor-papa-jay-een-steuntje-in-de-rug~a580b814/

Danique is de oudste, misschien kwamen ze erachter dat er al heel veel daniqueā€™s waren en dat ze unieker wilde zijn en dit bij elk kind nog een beetje verder hebben doorgevoerd :joy:

2 likes

Wat fijn! Ik zei tijdens de laatste aflevering nog tegen mijn vriend: als iemand nu een actie voor hem opzet dan loopt ā€˜ie toch zo binnen? En ja dus.
Vond dat daar ook wel heel erg de nadruk op lag de laatste afleveringen, dus het verbaast me niets.

1 like

Dit gaat over een paar minuten over de ā‚¬20.000, het blijft maar doorgaan!
Mooi om te zien hoor.

Nouja, de kinderen mochten niet meer naar de opvang omdat hij die niet kon betalen en hij kon de sport ook niet meer betalen. Kan niet in zijn portemonnee kijken, maar volgens mij was het wel krap.

Ja snap je wel hoor! Maar hij werkt zo weinig dacht ik omdat het niet kan met opvang + hij bij mensen thuis werkt en dus niet op een vaste plek dicht bij huis. Hoop dat hij straks meer steun kan krijgen van instanties etc. zodat het allemaal wat makkelijker wordt.

Bizar, nog 25 euro maar idd :anguished:

Tis hem zeker gegund. Ik keek wel met argusogen(ā€¦? ) naar de horloge van jay in de laatste aflevering.

Ik gun het hem ook wel aangezien het niet makkelijk zou zijn alleenstaand met 5 kinderen, maar ik vind het wel dubbel als mensen geen geld hebben maar wel merkkleding dragenā€¦ Dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Maar goed inmiddels ā‚¬21.000, dat is natuurlijk ongelofelijk fijn voor hen.

2 likes

Vind het sowieso bijzonder, geen geld maar zitten alle 5 op een sportā€¦ en toen het bellen met zn ouders dat mama zei volgend jaar kerst komen jullie hierheen zei hij iets in de trant van ja! En daarna ik ga mn best doenā€¦ wordt hĆ©el lastig lijkt mij als er meer geld uitgaat dan binnenkomtā€¦