Ik heb nog een setje, die wil ik wel naar je opsturen
Nee ikzelf niet, dus kan ik niks over zeggen. Weet wel dat Sara van When Sara Smiles die van Teym heeft en daar erg positief over was geloof ik.
Ik zou contact opnemen met de klantenservice, die zijn in mijn ervaring heel behulpzaam.
Ik heb zelf ook meerdere dekbedovertrekken van yumeko, maar nooit verkleurd eigenlijk. Schijnt de zon er altijd op bij jou of heb je een idee waardoor het komt? En welke stof is het?
Oké, goed om te horen, ik heb de overtrek nu wat warmer in de wasmachine gegooid. Ik ben benieuwd of dat helpt.
Heeft iemand hier toevallig tips voor winkels waar ik een gebreide trui kan vinden? Ik zoek een trui waar geen wol in zit. Ik heb de webshops die hierboven zijn genoemd al bekeken, maar kan nog niet echt wat vinden. Ik zoek zoiets (mag ook een andere kleur zijn):
Haha ik ben ook al jaren naar precies hetzelfde opzoek en heb nog geen mooie trui gevonden. Heb uiteindelijk tweedehands iets gevonden waar ik wel tevreden mee ben. Of ken je misschien iemand die goed kan breien (van katoen dan;))?
L’Envers heeft mooie gebreide katoenen items!
Ja stom hé, hoe moeilijk kan het zijn. Ik heb tweedehands ook nog niks gevonden helaas. Ik ken niemand die kan breien, maar je hebt me wel op het idee gebracht om eens op Etsy te kijken. Als ik iets heb gevonden, laat ik het hier wel weten
@Monica Thanks, ik ga eens kijken!
Volgens mijnheeft twothirds naast wollen ook een aantal katoenen gebreiden truien? Maar pin me er niet op vast.
En gewoon armed angels?
Ah wat lief! Ik woon alleen niet in Nederland momenteel dus wordt een beetje lastig. Bevallen ze niet zo goed?
Ik gebruik nooit meer dingen die je weg moet halen met watjes, dus ik heb ze ook niet nodig
Ik heb wel interesse, als je ze graag wilt wegdoen? Ik wil er ook wel evt voor betalen.
Ik ben pas volgende week weer thuis en zal ik ze ff zoeken
Armedangels en peopletree hebben die meestal wel!
Deze is mooi
Ik heb trouwens twee dingen gekocht bij goat, ben benieuwd of ik een XL goed pas
Hoi dragers van Swedish Stockings, hoe bevallen ze? Ik wil een aantal panty’s bestellen en het liefst duurzaam. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Ik vind de kwaliteit heel goed en ik draag ze graag
Iemand nog tips voor winkels in Utrecht met leuke duurzame merken?
Iemand toevallig ervaring met dit merk? https://www.honest-basics.com/
De prijzen maken me een beetje achterdochtig, maar als het legit is ga ik denk ik wel wat bestellen, zoek een basic zwarte crewneck sweater zoals zij hebben en het liefst duurzaam, maar ook het liefst goedkoop.