Ah jammer, ik heb het compleet gemist Volgende keer dan maar!
Ik geloof dat de ikea glazen bakjes heeft, zit wel een plastic/rubberen rand om de deksel maar die is verder ook van glas. Kunnen ook als ovenschaaltjes gebruikt worden. Misschien vind je dat wat?
Weet niet of je nog op zoek bent. Maar ik zag deze voorbij komen en die ziet er wel mooi klein en laag uit !
https://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Drink-en-thermosbekers/Bekers-en-thermosbekers/Geisoleerde-beker-RVS-pint-cup-237-ml
Ik zit eraan te denken om een tas van Susan Bijl te kopen voor voornamelijk de boodschappen, maar nu vraag ik me af of die hengels lang genoeg zijn om over je schouder te dragen. Weet iemand dat? Ik heb op Instagram al gezocht, maar iedereen draagt hem daar gewoon in hun hand. Zou het dan niet kunnen
Om je schouder hangen gaat niet echt lukken met deze tasjes. Echt meer om in je hand te dragen!
Dank voor je antwoord! Dan neem ik hem niet denk ik. Ik stop m’n tas graag vol en als ik dat alleen maar in m’n hand kan dragen dan sleept het over de grond
Heeft iemand aanraders voor glazen bakjes voor in de koelkast? Mijn voorkeur gaat uit naar vierkante of rechthoekige bakjes. Ikea zit niet in de buurt, dus die valt voor mij af. Maar wellicht heeft iemand een aanrader?
Ik heb nu namelijk een paar plastic bakjes maar die gaan zo vies ruiken en verkleuren. Die moeten dus sneller weggegooid worden dan glas, en dat is zonde.
Misschien niet helemaal wat je wil, maar die linnen tas van AH vind ik echt een perfect model om om mijn schouder te hangen! Er past ook erg veel in.
Goeie tip! Het is niet helemaal wat ik wil, maar wel iets om over na te denken. Ik gebruik nu zo’n opvouwbaar tasje van Zeeman en vind die erg fijn, maar de kwaliteit vind ik af en toe wat minder. Ze hebben een heel mooi systeem dat je kapotte tasjes kan inleveren en weer een nieuwe krijgt. Maar ja… hoe duurzaam is dat.
Ik heb er laatst een paar gekocht bij sostrene grene! Ze hadden volgens mij 2 formaten. Deksel is geloof ik wel van plastic.
Als je een opvouwbare wil hebben is die van dr Marqt ook fijn om je schouder!
Thanks, die heb ik wel gezien maar ze leken te klein om bijvoorbeeld kipfilet en broccoli roosjes te bewaren. Maar misschien heb ik niet goed gekeken, denk je dat dit soort dingen er in passen?
Helaas woon ik niet bij een Marqt in de buurt. Bedankt voor het meedenken in ieder geval Ik ga de tip onthouden!
Ik heb het grootste formaat en daarvan denk ik wel dat dat erin past ja! Misschien kun je een van je plastic bakjes meenemen zodat je de grootte kan vergelijken, dan weet je het zeker (:
Goed plan en bedankt voor je snelle reactie! Ik ga morgen gelijk shoppen.
Ik haal regelmatig broodjes bij de supermarkt en heb onlangs van die herbruikbare zakjes gekocht want werd helemaal gek van telkens een nieuw plastic zakje. Alleen nu vergeet ik telkens zo’n zakje mee te nemen van huis. Heb ook zelden dezelfde tas bij me dus het schiet niet op. Het in m’n systeem krijgen duurt zo lang :’)
Same! Een krat meenemen naar de winkel vergeet ik nooit, maar die zakjes bijna altijd…
Ik zie op Instagram juist wel veel foto’s waarbij ze over de schouder gedragen worden!
Heeft iemand tips voor duurzame boterhamtrommels? Ik wil 'm dus voornamelijk gebruiken voor brood en dan het liefst dat er wel 4 sneetjes in kunnen zonder te vouwen
Ik kwam in m’n zoektocht wel die duurzame boterhamzakjes van Keep Leaf tegen, maar volgens mij past daar niet zo veel in en ik ben bang dat alles dan makkelijk geplat wordt in m’n tas
Ik heb er zo een: https://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Herbruikbare-zakjes/BocnRoll-Eco-foodwrap
Is alleen geen broodtrommel maar er passen met gemak 4 sneetjes in! En als je je brood op hebt neemt het ook weinig ruimte in.