@Who @Anna-Maria Helemaal niet aan gedacht zo’n zeepschaaltje! Thanks, ga er even naar kijken.
Ik leg het ook op een zeepschaaltje en als het heel klein is geworden ( en bijna gaat brokkelen) dan doe ik het in een organzazakje en die hang ik op.
Het gaat zo lang mee bij mij! Echt heel tevreden over. Weet nog dat ze echt jaaaren geleden ook zoiets hadden maar die was zo op.
Ik zet 'm rechtop in zijn bakje en na het afdrogen draai ik 'm een beetje zodat de plek waarbij hij leunde ook droog wordt. De volgende keer dat ik in de badkamer kom, berg ik 'm op.
Toen ik mijn eerste bij de Lush kocht raadde ze me aan niet het ronde, maar het vierkantje doosje te kopen. Best handig. En ik droog hem altijd voor ik hem weer dicht doe. Maar een zeepbakje werkt ook goed denk ik
Nog een paar (ongevraagde haha) tips in de categorie zeep en haar:
Ik heb de schoonmaakzeep en de bubble buddy van werfzeep. Ik had best moeite met fijn, biologisch schoonmaakmiddel te vinden, maar deze is echt super! Ik koop geen flessen meer maar rasp rechtstreeks in de wasbak met water. Ze hebben ook shampoos enzo
Let’s put a bird on it droogshampoo, laat geen witte waas achter en ruikt heerlijk. Ik vind hem echt fijn. Ik haal hem bij the Gathershop, maar er zijn sowieso wel meer (online) winkels die hem hebben volgens mij.
Dit is zo slim! Ik zit altijd te klungelen met die laatste brokjes haha!
Ik heb voor onderweg ook het vierkante doosje. Ik snijd mijn shampoo en conditioner bar doormidden zodat ik beide mee kan nemen in het vierkante bakje. Er past zelfs ook nog een op maat gesneden stukje zeep bij dus dan ben ik helemaal voorzien. Superhandig!
Ik heb ook het vierkante bakje en zet de deksel hier in. Rechtop in het bakje, tegen twee hoeken aan. Daar kan ik de shampoobar dan tegenaan zetten om te drogen. Zo laat ik hem ook vaak staan. Hieronder een foto (van internet)
Nu het toch over de Lush shampoobars gaat, welke vinden jullie fijn? Ik heb ooit de blauwe gehad (Seanik):
Volgens de site van Lush zou hij voor ‘big beachy hair’ moeten zorgen, maar ik vond het bijna lijken alsof ik mijn haar met afwasmiddel ofzo aan het wassen was. Het ontvette mijn haar heel erg, waardoor het ook weer snel vet werd. Bovendien kon ik mijn haar echt niet meer uit de klit krijgen als ik niet behoorlijk wat conditioner gebruikte. Ik gebruik meestal geen conditioner omdat dat mijn haar ook weer snel vettig maakt, maar hierbij moest dat dus wel.
Ik ben toen maar weer op ‘normale’ shampoo overgestapt, maar ik vind al die plastic flessen zo zonde.
Als iemand een fijn blok shampoo heeft van een andere winkel ben ik er ook benieuwd naar!
Heb zelf de montalbano, heel blij mee! M’n haar moest er even aan wennen maar gebruik nu liever dit dan vloeibare. Ruikt ook lekker naar citrus.
Ik vond die ook niet zo fijn. Ik gebruik mu honey O washed the kids en die werkt het beste.
Wil eigenlijk het liefst een nieuwe vegan, maar merk dat niets hieraan kan tippen tot nu toe.
Ik vroeg me af wat jouw favoriete recept is voor vet haar. Wat zit er nu in jouw shampooblok?
Wie heeft er een tip voor een rugzak die duurzaam (gemaakt en in gebruik) is?
Ik wil graag dat er wat vakken op of in zitten, want hij moet mee naar werk en bevat dan opladers, brood, portemonnee sleutels laptop agenda pas schrijfboekje… als ik dat in 1 vak stort vind ik niks meer terug .
Qua stijl liefst niet te sportief. Ik ga niet in driedelig pak naar mijn werk maar wel redelijk netjes. Qua kleur is iets neutraals wel het meest langhoudend denk ik.
Matt & Nat heb ik al wat modellen van bekeken maar die banden en/of stijlen spraken me niet enorm aan en nu weet ik het niet. Maar jullie misschien wel
De tassen Pinqponq zijn gemaakt van gerecyclde flessen volgens mij en hebben heel veel vakjes.
Gastonluga ziet er ook goed uit!
Thanks @anon76889665 en @Kusjessoldaat! Gaston Luga zie ik niet in NL helaas… pinqponq ziet er vakjestechnisch gezien prima uit :). Ga vanavond even op onderzoek uit naar verkooppunten in de buurt. Kan ik ze even live zien!
Hier ga ik mijn man mee verrassen denk ik, dank voor de tip!
Pinqponq is echt een aanrader, heel mooi
Ik volg op instagram volgens mij wayks(berlin). Ook heel mooi
SCI, saliewater, kokosolie, kokosmelkpoeder, brandnetelpoeder, pioenroospoeder, groene klei en vitamine E! Dat is het Duurt langer om te smelten door de vele poeders, maar ik vind het een heel fijne shampoobar. (brandnetelpoeder ruikt wel erg … groen)
Haha super schaamteloos want ik ben een luis persoon maar aangezien ik denk dat jij de perfecte formule hebt voor deze shampoo, wat zijn de hoeveelheden per ingrediënt? Ga ik gewoon jouw recept volgen en alles ervoor halen.
Ik stuurde je net een PB!