Beetje vingeren.
Niet doen alsof jij dat niet weet
Ik heb ook het idee dat muggenbulten heel erg jeuken, dan eventjes niet meer en dan weer extreem wel. Alsof ze her-activeert worden in jeukgradatie
Ik ga dit weekend met m’n vriend naar Groningen maar het wordt niet echt lekker weer helaas dus ik zoek nog leuke cafeetjes / restaurants / musea / andere binnenactiviteiten. Iemand tips?
Een klamboe! Ik geniet al jaren de hele zomer elke dag van alle muggen die ik op het doek van de klamboe zie zitten smachtend naar mijn bloed, zonder dat ze ooit bij me kunnen komen. Eerst had ik een goedkope van de xenos, nu heb ik een xl van een beddenzaak, die heeft een breder frame bovenaan waardoor de ‘zijwand’ recht naar beneden valt naast het bed, dan lig je er niet tegenaan.
Bonus: je bed voelt als een prinsessenbed
Anti-histaminepillen (pilletjes tegen hooikoorts bijvoorbeeld) helpen mij heel erg als ik een allergische reactie op muggenbulten heb.
Ik ben op zoek naar een mooie, minimalistische/fijne ring van echt zilver. Mijn svarovski ring is helaas na een paar weken al afgebladderd
Heeft er iemand tips voor fijne shops hiervoor?
Dankje! Ik heb ook altijd allergische reacties dus deze ga ik zeker halen!
Of 500 gram kwark nou hetzelfde is als 500 ml en zo niet: hoe werkt het dan?
Ligt aan het soortelijk gewicht. Het soortelijk gewicht van water is 1, dus 1liter weegt 1kg. Het soortelijk gewicht van yoghurt ligt iets lager (0.95), melk iets hoger (1.03), ik denk dat kwark daar ergens tussen valt, dus dat het verschil tussen ml’s en grammen vrijwel verwaarloosbaar is.
Oooooh kijk dit snap ik, dankjewel! Vandaar dat het altijd hetzelfde lijkt als ik kwark afweeg 's ochtends: of de weegschaal nou op gram of ml staat. Dankjewel
Hoe zit het nou met kledingvoorschriften op een (Turks) hennafeest? Is het ‘gewoon’ feestelijk voor iedereen of is het afhankelijk van je relatie tot degene die gaat trouwen? Dus familie feestelijker en opvallender gekleed? Ik weet dat ik dit ook gewoon aan de bruid kan vragen, maar misschien heeft hier iemand het antwoord al voor me
Is er toevallig iemand die piano speelt en een site kent waar je gratis bladmuziek kunt downloaden?
Wat is ongeveer je budget?
Hoe lang moet je je administratie bewaren?
Hoeveel jaar bedoel ik dan.
ik geloof 3 of 5 jaar zeker. Ligt er een beetje aan hoe belangrijk het is
Oke thanks. Maar is er iets zo belangrijk dat je het je hele leven moet bewaren?
Ik ben begonnen met mijn administratie ordenen en heb echt nog dingen van 2000. En zie door de bomen het bos niet meer. Dus weet ook ff niet meer wat belangrijk is het liefst gooi ik alles weg.
Ik zou dingen als jaaropgaves en belasting dingen wel bewaren. Net als contracten, wijzigingen hierin enzo. Verder denk ik niet dat je dingen hoeft te bewaren uit 2000
5 jaar voor particulieren raadt de rijksoverheid aan. Voor ondernemers hanteert de Belastingdienst overigens een andere termijn (7 jaar uit mijn hoofd). Maar is het geen idee om dingen in te scannen en vervolgens weg te gooien?
Mijn eigen vraag: ik heb hier al een paar keer eerder gebruik van gemaakt, maar ik heb voor mijn masterscriptie een artikel nodig uit een Belgische database (Jurisquare) waar ik zelf alleen bij kan als ik naar een universiteitsbibliotheek in België reis Zou iemand deze voor me willen downloaden en mailen? Ik zou er (weer) enorm mee geholpen zijn