Je moet dan wel invullen wanneer je heen gaat en wanneer terug al op dat formulier als je wilt afrekenen. Ik weet niet meer of het dan twee aparte kaarten zijn of dat je een hebt waar die info al op staat. Bij dat laatste gaat het niet lukken denk ik omdat je wel echt in Volendam dan moet beginnen. (Als ik je zo goed begrijp)
Het is inderdaad 1 kaart die je dan krijgt. Een dagretour met vertrek station en eindstation erop, vertrek station kan je vooraf zelf invullen. Ik heb wel eens zo’n dagretour gekocht voor een enkele reis, omdat dat dan nog steeds goedkoper was. Maar of het lukt hangt misschien ook van je opstap station af, of je echt door poortjes moet of niet (misschien dat dat vooral problemen geeft op je terugreis, omdat ie dan denkt dat er iets mis is). En of het mag dat is nog een tweede haha. Ga het morgen checken en een update hier geven
Oh wow dat vind ik ook echt wel koud. Het is bij mij 21,5 graden zonder dat de verwarming aan staat.
Je moet wel goed kijken want vaak heeft het vliegveld via waar je terugreist nog niet zo’n nieuwe scanner dus zit je alsnog met de beperkingen
Het idee is leuk, maar ik heb begrepen dat het niet toegestaan is. Een conducteur kan hier moeilijk over doen en mag een boete geven. Omdat je al op de terugreis bent terwijl een heenreis onmogelijk was bijvoorbeeld. In de praktijk zal het wel bijna niet voorkomen. Maar in theorie mag het wel.
Ik kreeg wel de volgende tip:
Je kan eventueel kijken of er een aanbieding is met een ander eindstation en dat jouw station ertussen ligt zegt maar.
Bijvoorbeeld. Je vertrekt vanuit Maastricht, en je wilt naar Utrecht. Maar er is geen aanbieding naar Utrecht, maar wel naar Groningen bijvoorbeeld. En omdat Utrecht op de route ligt volgens de planner kun je gewoon die aanbieding ervoor gebruiken. De code op het ticket die kun je dan ook gewoon gebruiken om de poortjes op Utrecht te openen.
Maar het is dan niet mogelijk op deze manier naar Middelburg te reizen, want dat station ligt niet op de route van je ticket.
Iemand wel eens bij Stronger besteld? Ik heb maandag besteld, kreeg gister een verzendmail maar ik kan niet op de link klikken om je bestelling te volgen. Ook niet na ruim 24 uur… Hoe lang duurt het gemiddeld uit jullie ervaring?
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Volgens mij heb ik pech en is er geen station verder weg in de huidige actie. Maar dit ga ik zeker onthouden!
Ik heb daar laatst twee keer besteld. Komt je bestelling met Budbee? Het duurde bij mij wel een dag of 3 voordat ik bericht kreeg van Budbee dat ze mijn pakketje hadden ontvangen, daarna nog een of twee dagen voordat het bezorgmoment bekend was
Ja, denk t wel. Dat is jammer dan, had gehoopt het deze week nog te ontvangen haha
Ik zie net dat ik vorige keer op 22 augustus heb besteld, op 24 augustus van Stronger een bericht kreeg dat mijn bestelling onderweg was en op 27 augustus een mail van Budbee dat ze die avond kwamen bezorgen, dus wie weet lukt het nog deze week
Loopt deze zin lekker? ‘De fundamenten van deze wet, met de bijbehorende overwegingen betreffende het doel en de doelgroep, zijn echter niet het enige dat de toepassing daarvan in de praktijk beïnvloeden.’
‘zijn het enige’ klinkt mij zo gek in de oren maar weet niet hoe ik het zou kunnen herschrijven. Het is verder wel het mooist als de onderdelen van deze zin op dezelfde plek blijven staan.
Bestaan die groepstickets eigenlijk nog? Dat was altijd heel goedkoop.
Je zou ook nog op marktplaats kunnen kijken voor een ns actie.
Hmmja op zich vind ik zelf die tangconstructie niet zo’n probleem, en ik geloof niet dat jouw zin voor mij helemaal de lading denk ik (wijdverbreide invloed is niet helemaal wat ik bedoel). Maar ‘zijn niet de enige aspecten die de toepassing daarvan in de praktijk beïnvloeden’ kan denk ik wel goed. Dank! Voor het meedenken
Oh die waren echt fantastisch, voor 7 euro had je een dagretour!
Ging ook echt altijd goed in die vage Facebookgroepen
Moet het niet zijn “…zijn echter niet de enige die de toepassing daarvan…”
Nee volgens mij heb je wel gelijk bij nader inzien, want er wordt geen tegenstelling/vergelijking gegeven.
Als je zou zeggen ‘deze fundamenten zijn de enige die blablabla, maar de andere fundamenten zijn wel blabla’ dan klopt wat ik zeg. Heeft te maken met de functie van de bijzin die er in komma’s tussen staat geloof ik. Maar nevermind, ik heb te snel gelezen en niet goed naar de inhoud van de zin gekeken, sorry!
Edit: het moet volgens mij wel “beïnvloedt” zijn. “…het enige dat de toepassing daarvan beinvloedt.” ‘Het enige’ is 3e persoon enkelvoud dus stam +t. @Opperhoofd
Schrijfles van Inez, moet niet gekker worden gezien jouw reputatie!!!
Haha ja dat was echt de kracht van het collectief. Mooie tijden
Wow 21,5 graden nog. Daar kan ik met mijn slecht geisoleerde woning alleen maar van dromen haha.
Toen ik net beneden kwam was het 16,5 graden dus ik heb vandaag voor het eerst maar de verwarming aangezet.
Ik zou eerder voor zoiets gaan:
Niet alleen de fundamenten van deze wet en de bijbehorende overwegingen met betrekking tot het doel en de doelgroep beïnvloeden de toepassing in de praktijk.
Of als je dichter bij je oorspronkelijke zin wil blijven:
De fundamenten van deze wet en de bijbehorende overwegingen wat het doel en de doelgroep betreft zijn niet het enige dat de toepassing ervan in de praktijk beïnvloedt.
Ik moest de zin een paar keer lezen voor ik begreep wat er stond. Ik zou ‘betreffende’ niet gebruiken (wollig woord), en de tangconstructie eruithalen. Ook zou ik ‘het enige’ niet gebruiken omdat het botst met het meervoud van ‘de fundamenten’ en die twee zinsdelen ook nog eens vrij ver uit elkaar staan waardoor je niet meer weet wat nou ‘het enige’ was. ‘Ervan’ zou ik ook proberen te vermijden, omdat dat vrij ver van ‘de wet’ staat. En ‘het enige’ is het onderwerp van ‘beïnvloeden’, dus dat wordt dan derde persoon enkelvoud.