Escalatie als in teveel zuipen dus enzo?
Ja denk ik hoor was gewoon een wild gokje
Nee was van een chilling, dat wel. Dus denk dat het met tappen te maken heeft maar houd t allemaal niet meer bij
‘2 kleine woordjes’…
‘Ja’? ‘ik wil’? wat zijn die twee kleine woordjes???
Dat weet niemand. Artistieke vrijheid van de maker. Zet je wel aan het denken hè?
Nee bedankt
Twee keer ‘ja’ ?
Heeft iemand de gouden tip hoe ik foto’s op de muur kan plakken zonder dat ze er na een dag af vallen? Ik heb van die speciale dubbelzijdige fotoplakkers maar die werken voor geen meter
Posterbuddies werken hier altijd wel
Maar hoe dan?
En nee haha
Kan volgens mij geen kwaad hoor! Zag het mijn vader ook altijd doen.
Oke even een serieuze vraag. Mag een verhuurder (in dit geval een groot makelaarsbedrijf) vragen naar je geslacht? Ik weet wel dat ze je niet mogen afwijzen op basis van geslacht, maar mogen ze er wel naar vragen? Het lijkt mij namelijk een totaal irrelevante vraag en ik stoor me er ook aan dat die gesteld wordt. Maar voordat ik ze de les kan lezen moet ik wel even weten hoe het precies zit haha.
Ik heb een tijdje terug melding gemaakt van discriminatie op een sollicitatieformulier waar op suggestieve wijze naar afkomst gevraagd werd. Toen kreeg ik te horen dat dat inderdaad verboden was en dat er ook niet naar geslacht gevraagd mag worden. Ik kan alleen niet duidelijk vinden of dat op de huizenmarkt ook geldt.
Hele gekke vraag; Weet iemand of je ergens een lekkere coupe spaghetti ijs kunt bestellen op de route Limburg → Noord-Holland?
Hoe kun je het leer van rolschaatsen soepeler krijgen?
Ik vind de ‘hi ha ho’ berichten over ‘lelijke plaatjes’ eigenlijk best irritant en een goed voorbeeld van klassisme. Wat sowieso iets is waar dit forum last van heeft.
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Goed punt.
Ik zou überhaupt niet weten waar je spaghetti ijs kan bestellen
Ik ben wel benieuwd, waarom specifiek dat? En niet gewoon ijs?
Wow ik kende dit niet en heb dit echt even met googlen voordat ik wist wat het was. Ik had hier een heel ander beeld bij voordat ik een daadwerkelijke foto zag…
Ik weet niet hoever Noord Holland je ingaat maar in Heiloo zit een hele goede ijssalon Di Florentia.
Mocht je langs Amersfoort komen; San Marco aan de Langestraat heeft episch ijs. Spaghetti-ijs hadden ze daar ook de laatste keer dat ik er was.
@Bergamot Spaghetti-ijs heeft een wat andere structuur vind ik. Het is zachter, richting softijs. En het wordt geserveerd als spaghetti met meestal rode vruchtensaus etc en dat ziet er best mooi uit.
Ik ben er zelf een keer flink ziek van geworden (in Duitsland) en mijn PDS trekt heel zacht ijs zoals softijs en McFlurry’s niet goed, dus ik neem het niet meer.