Durf te vragen #5

Ik weet welk filmpje je bedoelt, heb m alleen wel op andere accounts gezien en niet eentje die eindigt op -stof

1 like

Bij stadsverwarming heb je juist geen gas.

elmo-shrug1
Sorry ik ook niet :sweat_smile:

2 likes

Jawel daar kook ik op
De gasmeneer kwam kijken en die zocht de cvketel maar die zei oh nee hier is stadsverwarming

1 like

Oh ja weet je misschien waar? Zoek het filmpje ipv account

1 like

Sowieso bij iemand die Roelmaalderink heet, het komt blijkbaar uit een tvprogramma!

2 likes

Deze kreeg ik laatst doorgestuurd, die misschien?

1 like

En @MakeFezHappen jaaa dank!!!

2 likes

Plakshot heet het programma.

Kijk ze vooral allemaal terug! Ik vind het erg leuk.

2 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Is hier iemand die verstand heeft van arbeidsrecht?

edit: Sorrrry lula :sweat_smile:

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Heeft iemand wel eens een uniqlo heattech versus craft of een ander merk sportthermokleding gedaan?
Ik vraag me af of het loont om een mooi nieuw craftshirt te kopen voor het schaatsen, of dat ik net zo goed mijn heattech kan gebruiken. Dat uniqlo warm houd, daar ben ik zeker van, maar koelt en droogt het zo snel als sportthermokleding doorgaans als meerfunctie heeft?

Ik heb een thermoshirt van Craft die ik gebruik in de winter tijdens hardlopen/buiten sporten tijdens lockdowns. Van Uniqlo heb ik nu extra warm heattech shirts voor thuis en onder truien. Ik vind ze niet te vergelijken, die van Craft is warmer. En droogt ook snel! Die van Uniqlo zou ik niet snel dragen als ik buiten iets actiefs zou doen zoals sporten of schaatsen met temperatuur rond het vriespunt

ah precies de informatie waar ik naar op zoek was :blush: dankjewel!

4 likes

Hebben jullie al een rekening binnen voor gas? Ik moet gewoon bijna 500 euro bijbetalen voor een studio, dat kan toch niet kloppen?? Dan moeten mensen die in een 3/4 kamer appartement wonen toch al bijna 2000 euro bijbetalen? Is het echt zo absurd hoog of is er een rekenfout gemaakt?

1 like

Even een juridisch achtig vraag, in september heb ik mijn studio opgezegd, ik heb meer dan 800 borg moeten betalen.
Het is nu december en ik heb het nog steeds niet terug omdat ze op een ‘factuur’ moeten wachten voor iets wat ik niet terug kon herstellen in oude staat.
Echter ben ik al sinds 4 oktober uit en nog geen cent terug gezien en de nieuwe bewoner zit er al.
Elke keer mailen ze maar niet terug, in het contract staat ook niks over de termijn waarin ze het terug moeten betalen, maar nu ben ik er wel een beetje klaar mee. Wat is het beste om te doen?

1 like

Bedoel je de jaarrekening van je verhuurder of van de energieleverancier? Die eerste moet ik ook nog krijgen. Vind het echt irritant dat het zo lang duurt. Of bedoel je nog iets anders?

Die van de verhuurder inderdaad.

1 like

Heeft iemand van jullie eens die cursus van Celine Charlotte gevolgd over nieuwe doelen voor jezelf maken ? Lijkt me heel goed voor mij maar ik vind het ook ontzettend duur :face_with_monocle:.