Durf te vragen #5

Je kan het plaatje van dat sieraad in de zoekbalk van ali plakken en dan laat ie advertenties zien die erop lijken

Wow ik kende dit helemaal niet maar ziet er top uit

2 likes

Is hier iemand die weet in hoeverre een huurbaas eisen mag stellen aan onkruid in een tuin? Voor de beeldvorming; er zit wat onkruid tussen de tegels en rondom de regenpijp, thats it.

Is er iets van juridische grondslag voor het opleggen van een sanctie als ik dit niet weg haal?

Kan zelf er niks over vinden. Alleen dat je verplicht bent een tuin te onderhouden, maar meer niet.

Betreft een particuliere huurwoning waarbij er niks over inz het contract staat.

Artikel 7:213 Burgerlijk Wetboek (goed huurderschap).

Maar zou daarin wel onderscheid maken of het een beetje onkruid is of een startende wietplantage.

1 like

De kaarten scannen niet. De medewerker op de zelfscan kan m wel intikken, maar is een hoop gedoe. Als het goed is heb je een mailtje van de postcodeloterij ontvangen waarin een wel scanbare code staat. Mocht dit niet het geval zijn, kan je beter bij een normale kassa afrekenen.

1 like

Zijn er mensen die een luchtreiniger hebben zo ja, welke en wat voor voordelen ervaar je?

Het lijkt me enerzijds geweldig maar weet niet of ik het vervolgens minimaal gebruik… beetje zonde van het geld

2 likes

In kan me herinneren dat je vroeger een ‘donkere modus’ kon aanzetten op het forum. Ik kan die optie niet meer vinden, weet iemand of dat nog kan?

Onder voorkeuren en dan interface.

1 like

Via Aliexpres! Ze hebben ze zo te zien ook op Bol maar zo te zien zijn dat meestal dezelfde betaal je het driedubbele en moet je vaak ook nog twee weken wachten :cry: (K-parts Led Fietsventiel, Fietslicht Voor Ventiel (2 Stuks) | bol.com deze is nog wel schappelijk zo te zien) LED Fietsventiel, Fietslicht voor Ventiel | LED Fietsverlichting | moetikhebben en deze ook!

2 likes

Oooh top dit, dankjewel!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Schrijfwarentopic

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Show je nagels #2

Even een vraagje voor mijn padre. Echt een seniorenvraag een beetje. Maar hij speelt elke avond wordmaster (scrabble app) op de iPad. Maar het moeilijkste level is te makkelijk geworden. Heeft iemand tips voor een moeilijkere variant?

1 like

Ik heb per ongeluk een bericht verborgen op Facebook, hoe draai ik dat terug? Kan het nergens vinden

Weet iemand of die cursussen van Domestika nu echt flink in de aanbieding zijn vanwege Black Friday? Of zijn er altijd wel van dit soort kortingen? Ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik wil het wel eens gaan proberen en twijfel nu tussen één cursus of een pakket.

Hoe pas ik het thema van dit forum aan?

2 likes

@Memoria

1 like

Weet iemand hoe je op just dance in de playlists kan zoeken? We willen de workout maar kunnen niet zoeken

Als er niet in je huurcontract staat dat je geen huisdieren mag, kun je er dan gewoon vanuit gaan dat het wel mag?

1 like

Volgens mij wel. Tenzij je serieus overlast gaat veroorzaken* lijkt me dat je in je recht staat :blush:

*ik heb een keer gehuurd van een corporatie die als voorbeeld van wat zij wel eens tegenkwamen noemde dat een huurder de deurtjes van de keukenkastjes eruit had gehaald en kippen hield in de kastjes

8 likes