Niet fijn gepland haha. Weet je zeker dat je geen licht ontbijt mag omdat het pas om 2 uur is. Als je thuis kunt blijven tot bv 10-12 uur zou ik vooral blijven liggen om de tijd te doden. Series kijken. Spelletjes op de telefoon. Succes.
Ga ik straks even navragen van dat ontbijt, goede! Ze zeiden vanaf 12 uur snachts niks meer eten, maar dat is idd misschien dr standaard voot als je sochtends aan de beurt bent
Ik wil even zeggen dat ik dit echt heel zielig vind, geopereerd worden op je verjaardag! Wat rot.
Hopelijk valt het mee!
Ik zou een boek meenemen (of een tijdschrift als je daarvan houdt) en misschien twee films om te kijken?
Ja is het ook. Alleen ik ga 1 keer in de paar jaar ofzo haha, dus heb ik er niks aan
Ik had een onderzoek waarvoor ik nuchter moest zijn om 15:30. Mocht absoluut niks meer eten vanaf 12 uur savonds
Raar eigenlijk. Hopelijk mag jij wel wat eten
Ik word morgen ook geopereerd. Bij mij zeiden ze dat ik vanaf 6 uur voor de opname niks meer mag eten (nu moet ik me om 7 uur al melden, dus valt in mijn geval mee). In jouw geval zou je dan vroeg op kunnen staan en nog wel iets lichts kunnen eten. Misschien kun je zoiets terugvinden in je informatie? Het stond bij mij ook in een algemene folder over de operatie/narcose, dus het ligt er niet aan dat ik een compleet andere operatie dan jij moet ondergaan.
Edit: natuurlijk niet zomaar doen als met jou gecommuniceerd is dat je vanaf 's nachts niks meer mag, maar misschien wel het navragen waard
Pff wat lang! Voor mij geldt inderdaad (na goed lezen van de folder) dat ik 6 uur van te voren niet meer mag eten, dus vroeg opstaan en een klein ontbijtje mag wel.
Voelde jij je niet totaal belabberd van de combi geen eten en zenuwen?
Heb echt even advies nodig.
De vader van een goede vriend is onlangs overleden en morgen is de begrafenis in Brugge. Die vriend zelf woont in Amsterdam. Ik wilde een kaartje sturen naar Amsterdam die dan morgen aankomt. Heb hier te lang mee gewacht ook omdat ik niet goed wist hoe ik mezelf moest verwoorden.
Nu is zijn vrouw (mijn vriendin ook dus) vannacht bevallen van een kindje, en wil ik ook een kaartje sturen het liefst om te feliciteren. Heb ik al in huis en makkelijk te schrijven natuurlijk.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, beide kaartjes versturen dan komen ze tegelijk aan?
Om de een of andere reden voelt het heeel gek. Of de condoleance kaart naar Brugge sturen maar dan ziet die vriend dat misschien niet. Weet het echt ff niet meer
Oh nee, wat rot zo op je verjaardag! Ik moest pas (onverwachts ivm spoedopname) heel lang nuchter blijven. Ik mocht wel kleine slokjes water, eigenlijk niet doorslikken maar uitspugen maar de vpk zei dat een klein slokje per uur niet zoveel kwaad kon. Ik vond het dorstgevoel het ergste dus dat was heel fijn! Ik had mijn eigen waterfles mee die de vpk vulde, want ik vind plastic bekertjes niet zo fijn.
Ik had uiteindelijk mijn ereader en telefoon dus kon lezen, muziek/podcast/boek luisteren, films kijken etc. Mocht/kon ook niet uit bed, ook vanwege Corona maatregelen dus dat was prima zo. Het stopcontact zat alleen ver weg dus zou zeker een lange oplader meenemen of een externe oplader. Vond t ook heel fijn om even een spelletje te doen met mijn vriend toen hij langs kwam! En de temperatuur in het ziekenhuis was heel raar, dus neem vooral laagjes mee voor als je zo lang moet wachten.
Ik zou het allebei doen, soms liggen de dood en nieuw leven nou eenmaal dicht bij elkaar. Dan weet je iig zeker dat hij het krijgt
Evt kan je het er nog bij zetten dat je het lastig vindt
@Bennielava ja was vreselijk
Ik zou ze gewoon allebei naar amsterdam sturen. Ja het is raar en rot, maar dat is de situatie ook gewoon helaas! Ik denk dat ze het zeker kunnen waarderen dat je aan beide grote momenten denkt. Je kunt ook wel iets in de kaart/beide kaarten zeggen over dat het je zo moeilijk lijkt om in deze situatie te zitten, verdriet en geluk tegelijk, maar dat hoeft niet als je niet weet hoe je het moet verwoorden. “Ik denk aan jullie” is de belangrijkste boodschap en dat wordt altijd gewaardeerd.
Geboortekaartjes worden soms heel lang bewaard en ook gelezen door het kind later. Ik zou daarom op het geboortekaartje zelf niet iets zetten over het verdriet maar dat echt laten voor op de condoleance kaart en daar wel referentie naar het nieuwe kindje maken misschien. Niet om het te ontkennen, maar om het geluk ook niet af te doen. Ik hoop dat ik het goed uitleg. Ik bedoel dat het geluk er ook volledig mag zijn. Maar wat het beste voelt is altijd goed
Oooo ja ik begrijp wat je zegt! Een hele goede. Dan hou ik het gescheiden!
Een salted caramel pumpkin ferrero rocher
Volgens mij is dit het ei van een galwesp
Ik weet niet hoe het heet. Maar als je hier een roestige spijker bij doet en dat bolletje kapot stampt zodat het sap eruit komt dan krijg je blauwe inkt. Dat deed ik als kind zijnde heel veel en heb heel veel geschreven op deze manier.
Maar nu ik lees wat het is, is dat eigenlijk niet zo vriendelijk voor de natuur.
Dus hier komen baby wespjes uit?