Ik gebruik die van de HEMA!
En ik die van de Etos haha. Jarenlang gebruikt zonder problemen (de all-in-one voor zachte lenzen, wel die zonder hyaluronzuur). Merk totaal nul verschil met de vloeistof van de opticien die ik nu weer gebruik.
Action inderdaad! Is volgens mij de goedkoopste die te vinden is. Gebruik ik al 6 jaar met tussentijds controles en geen problemen. De laatste opticien zei ook dat als die mij bevalt, dat dat ook gewoon prima is. €2,50 voor een fles. Je hebt zowel sensitive als gewoon. Beiden prima, merk geen verschil.
Ik ben net bij Siebel geweest (daar komt ie vandaan) en ook naar de Lucardi, maar beiden zeggen dat er niets aan te doen is. Ze hebben geen halve schakels en kunnen ook niet halveren. De enige optie is een heel andere band erop zetten, maar die vrouw van Siebel raadde dit af want dat duurt 2 maanden en de kans dat ze een passende band vinden is niet groot. En dan hebnen we het ook nog niet over de prijs gehad. Waar ben jij geweest?
Je kunt gewoon naar een plaatselijke goudsmit gaan (ook als het geen goud is).
Die zouden dat wel moeten kunnen, en die kunnen je ook vertellen wat het gaat kosten.
Ah wat balen! Ik ben naar een plaatselijke juwelier geweest in het noorden (weet niet of je daar woont?) en dat is idd ook een goudsmit in een @LaPetiteRobeNoire Was ik even vergeten te zeggen. Het is wel mogelijk denk ik hoor!
Ik werk bij een juwelier en halve schakels kunnen maar bij heel weinig horloges besteld worden. Een goudsmid kan hier ook weinig mee (of het horloge moet echt goud of echt zilver zijn).
Mijn horloge is van stainless steal en daar is een schakel van gehalveerd. Of bedoel je vooral als er een laagje over heen zit aan goud/zilver dat het dan niet mogelijk is?
En anders kunnen ze misschien gewoon een schakel voor je maken op maat?
Ja zie nu jouw foto. Met zo’n schakel is dat nog wel mogelijk maar bij een standaard schakel band kan dat niet. En inderdaad als er een laagje overheen zit ook niet.
Hoezo kan dat niet dan?
Ik heb wel eens iets laten vermaken en dat is daarna opnieuw verguld.
Omdat het laagje er dan af gaat. Je dan zou je het opnieuw moeten vergulden inderdaad maar dan wordt het wel erg prijzig. En krijg je waarschijnlijk kleurverschil met de andere schakels. Wij doen het niet in ieder geval (hebben een eigen goudsmid)
@LaPetiteRobeNoire @Marquez @Clarity
Dank voor de reacties! Ik heb er ook al naar laten kijken door een goudsmit (die heb ik in de familie) maar die zegt er ook niets mee te kunnen. Het is inderdaad zo’n standaard schakel die de meeste horloges hebben. Ik denk dat het nu gewoon een les is geweest voor de volgende keer dat ik een horloge koop (dat ik dan goed oplet in hoeverre deze versteld kan worden).
Ik draag zelf geen lenzen, maar mijn vriend gebruikt sinds een tijdje die van Etos en hij vindt die zelfs beter dan de dure van de opticien!
Sneakers, sandalen of slippers. Zweten hangt ook heel erg af van het type schoen en/of materiaal. Zo heb ik Nikes waar mijn voeten zowat in koken bij dit weer, maar mijn sneakers van Puma zijn goed te doen
Maar heb je het niet eerst gepast? En mocht je het online hebben besteld, dan kun je het nog altijd retourneren als het niet past? Als de stickers ed er nog op zitten zou je het misschien terug kunnen brengen?
Weet iemand of ze bij Loavies moeilijk doen als je te laat terug stuurt? Ben nu 2 dagen te laat.
Ik heb hem al ruim een jaar haha. Online besteld en zelf kleiner gemaakt destijds. Hij zat wel wat los, maar ik vond het toen niet zo’n probleem. Maar inmiddels wel, ik zou hem toch graag minder los willen dragen.
Elke zonnebril bij de Zeeman, H&M, Monki, Primark etc. heeft een factor op een kaartje staan.
Alleen bij producten waar dit niet opstaat is het niet handig om het te kopen. Dus via Alie bijvoorbeeld.
En idd wat al gezegd is, je betaalt voor de kwaliteit. Mijn zonnebril op sterkte is bijvoorbeeld niet heel donker waardoor ik meer zie dan met mijn Hema zonnebril
Ik heb net per ongeluk een videochat gestart met iemand op insta. (en daarna gelijk weer afgesloten toen ik het door had) Kan diegene dat later nog terugkijken? Ik ken die persoon niet eens en ik lig hier heel oncharmant in bed te hangen. Diegene zal zich nog rot schrikken.
Ja hoor! Meerdere zelfs