Durf te vragen #4

Ok ik zit hier met een hele dringende vraag. Nee grapje maar hoe heet ook alweer zo’n ding waar je je mee kan inzepen, geen washandje, maar zo’n bol achtig ding? Gvd wij komen er niet op. Is er überhaupt een naam voor. Nouja sommige mensen douchen zich ermee. Hoe heet dit! Google can’t find. Ik zei uit wanhoop maar een wasbol.

1 like

Douchepuff?

2 likes

Loofah?

4 likes

Ja douchepuff moest het zijn haha. Maar nu ik het hoor klinkt het mij nog niet bekend in de oren. Gebruiken mensen dit woord echt?

Edit: oh het heet ook een ‘lichaamsspons’ haha

3 likes

Ik ben op zoek naar dat recept van een familievlogger, een pastasalade volgens mij waar een hele pot mayo en een blik ham etc doorheen gaat. Wie weet waar ik het over heb? :grimacing:

5 likes

Koetlife! Echt een pareltje

1 like

Dank je, heb weer zitten gieren van het lachen :joy:

2 likes

En niet te vergeten haar vingers waarmee ze net rauwe kip aangeraakt heeft aflikt :nauseated_face: Echt ik vind die video zo goor, maar ook zo fascinerend

1 like

Hmm het kan zijn dat de eigenaar/verhuurder zelf de regels niet goed weet of schijt heeft? Ik zou er niet aan beginnen iig. Als het geen woonbestemming heeft mag je er niet wonen. Wellicht zijn er uitzonderingen, maar ik kan het me niet voorstellen, de gemeente is best streng met dit soort dingen.

2 likes

Thanks voor je antwoord! Ik heb inmiddels het bestemmingsplan opgezocht en het lijkt erop dat de bestemming “gemengd” is. Dan is als het goed is zowel bewoning als bepaalde vormen van bedrijven toegestaan. Maar ik kan voor de rest niet vinden wat voor rechten en plichten je dan hebt als huurder. Dus ik ben ook een beetje huiverig.

Edit: Sorry @Stofdoek ik had net jouw reactie gemist, ik ben niet op de hoogte van de familie Meiland haha, maar het klinkt niet best!

2 likes

@NoyraSoturi kijk alleen al naar de familie Meiland, wat een gezeik dat is geweest. Oké geen huur maar de gemeente kan de eigenaar van het pand wel een dwangsom opleggen volgens mij. Moet je niet willen denk ik :grimacing:

Anders misschien even contact leggen met de gemeente? Het zou ook jammer zijn als je een potentiele woning voor je neus weggekaapt ziet worden als blijkt dat alles gewoon wel goed is!

1 like

Ja hahaha vreselijk. En hoe ze met haar hand tegen dat zakje kruiden slaat voordat ze hem opent :joy:

2 likes

Ja, ik denk dat ik dit ga doen zodra ik het adres van de woning weet (heb nu alleen de postcode dus het kunnen er meerdere zijn). Thanks! :blush:

2 likes

Haha ik heb dit net gekeken. Wtf, en er gaat ook perzik doorheen.

9 likes

Ik kwam deze nog tegen op de website van In Other Stories!

Printed midi dress blue

Flutter sleeve maxi dress pink

Printed a-line midi dress green

1 like

Omg en ook nog knakworst :face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Ja hoe bedenk je het, die man zegt ook van is dat niet een beetje veel mayonaise? Nee is maar 3 kwart pot. Lol

5 likes

Haha in een andere video maakt ze een ovenschotel, ze flikkert van alles bij elkaar en als die schotel bomvol is legt ze er nog 5 grote lappen vlees bovenop. Hahahah wat een savage love it.

2 likes

Weet iemand een leuke camping in Nederland waarbij je ook activiteiten kan doen als kanoën (mag ook in de nabije omgeving), en er niet overal gillende kinderen zijn, en beetje in de natuur ligt?