Durf te vragen #4

Nouja je vraagt gewoon iets aan ons wat wij niet kunnen weten. Desalniettemin reageren mensen en proberen je te helpen met hoe je het wel kan aanpakken dus beetje flauw dit. Maar goed, fijn dat het is gelukt.

2 likes

Ja, heb ook weleens voor mijn vriend gebeld.

Edit: Oh laat maar, er is al gebeld haha

1 like

Dit?

10 likes

Weet iemand waar ze Ice Cappuccino voor een Dolce Gusto verkopen? Heb al heel veel supermarkten gehad. Jumbo, Dirk, AH, MCD en allemaal niet :pensive: Misschien AH XL?

Zijn de winkels (supermarkt) morgen open? Denk het wel gewoon toch

Ligt eraan waar je woont toch? In Amsterdam is de kans groter dan in Lutjebroek.

Ja, bevrijdingsdag is dit jaar geen officiële vrije dag

Ik heb een oorbel van m’n moeder gekregen (ze was er 1 kwijtgeraakt maar ik heb toch altijd verschillende sieraden in beide oren) en ben heel benieuwd wat voor soort steen er in zit. Hij is lichtroze maar wel heel helder, daarom dacht ik geen rozekwarts (dat lijkt wat troebeler op plaatjes). Wie is hier stenen-expert? (@Radio misschien?)

Er zijn veel verschillende roze stenen, maar die kunnen er ook weer per steen anders uitzien.
Dit zou een roze toermalijn of een roze topaas kunnen zijn. Een roze spinel of roze kunziet kan ook. (omdat ik andere sieraden ken met die stenen, die er ongeveer zo uitzien) Ik weet eigenlijk niet of je dat onderscheid zo van een plaatje kunt maken, maar misschien weet iemand anders meer!

5 likes

Is heel lastig te zeggen vind ik, ik neig naar spinel of toermalijn, maar kan ook saffier zijn. Of gewoon zirkonia :sweat_smile:

2 likes

Wat is een goed merk acrylverf voor een redelijke prijs? Het is om fimo en gewone klei te beschilderen.

Ik koop het bij bol.com of Makro! Mijn AH XL heeft het niet.

2 likes

Welke parasol is het handigst?

0 stemmers

Ik vind die hangende ultiem lelijk maar vrees dat die wel praktischer zijn :frowning_face:

Zul je wel een goeie stevige (lees: prijzige) van die hangende versie aan moeten schaffen. De wat goedkopere, daar hoeft maar een zuchtje wind onder te komen en dat ding vliegt langs je oren.

Ja is dat bij die hangende erger dan bij de staande?

Werkt iemand hier bij Starbucks?

De staande zijn veel makkelijker te verplaatsten dan de hangende want die voeten zijn veeeeel zwaarder (of verzwaard met tegels)
Ze zijn ook veel gevoeliger voor wind.
Ik heb de oude staande van mijn ouders gehad en hebben nu spijt hahaha

1 like

Ik vind HelloFresh soms best karig, er ontbreken vaak producten en best prijzig ook voor wat je krijgt. Is Marley Spoon beter? Ik kan de recepten helaas niet zien :thumbsdown: en lees best veel negatieve dingen mja

1 like

Huh, dus dan krijg je een pakket waar een aantal dingen van ontbreken zodat je zelf alsnog naar de supermarkt moet? Dat is ook stom.

Bedoel je echt ontbreken of de standaard ingrediënten waarvan ze aannemen dat je in huis hebt?
Ik vond Marley Spoon echt minder lekker dan Hello fresh.