Haha ik stel die update al weken uit!! š„² precies hierom
Ik sloeg altijd updates over. Donāt fix it if it aināt broke Maar om alles over te zetten naar een nieuwe telefoon moest ik toch updaten want liep flink wat updates achter. Resulaat? Telefoon gebrickt en kapot. Zit vast in een bootloop omdat hij al die updates niet trok. Alles kwijt wat niet in de iCloud stond.
Vanaf nu update ik netjes.
Jij wordt zeker gesponsord door Apple om dit te zeggen!!!
Haha maar ik doe ze ook wel maar het liefst mega lang uitstellenā¦ vind iPhone superchill maar dit is echt mijn grootste ergernis eraan
Ja koop de nieuwe iPhone 12!! Wist je dat er ook AirTags zijn? Raak nooit meer je spullen kwijt!
Welke iPhone heb je? Ik ben hier nu ook bang voor š„²
iPhone 6S, heb de update gedaan omdat de insta filters het niet meer deden. DAMN you fake beauty
Zijn er nog ictāers met tijd over hier? Of mensen met verstand haha? Ik heb ooit discord verwijderd maar dat is niet goedgegaan en er blijft altijd een stukje van 64 mb tussen mān programmaās staan. Inmiddels kan ik het niet meer opnieuw installeren omdat ik het āal hebā maar dat is dus niet zo. Wat kan ik nog proberen?
Wellicht dat het dan nog in je app data zit?
Ja dankje, dit was het!
Aah top!
Ik zoek een liedje! Het is een beetje een funky house liedje, er wordt in gezongen in een stem die een beetje jong klinkt en de tekst is iets als come on now tell me who I am, donāt saaaay it. Het doet me qua stem een beetje aan mgmt denken maar ik kan echt niks vinden. Iemand een idee?
Wat zouden jullie doen?
Ik ben echt bijna krankzinnig aan het worden. Ik heb er al eens eerder over gepost maar mijn buurmeisje hoest en kucht en rochelt sinds een paar maanden echt kei- en keihard. Soms lijkt het bijna tot kotsen aan toe. De laatste maand, ik gok, zoān 50 keer per uur. Ik hoor het door de muren heen en word gek Ze is de hele dag thuis, net als ik, dus ik hoor haar constant. Het enige wat helpt is mijn koptelefoon met harde muziek opzetten, maar dat kan niet 24/7. Ik slaap slecht, mijn stresslevel is maximaal en ik word gewoon gek.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Kan ik langs gaan? En wat moet ik dan zeggen? Ze doet het neem ik aan ook niet voor haar lol.
Maar inmiddels durf ik gewoon amper naar huis te gaan als ik even buiten ben uit angst voor de geluiden ik trek het zo slecht
Dat klinkt niet fijn! Voor jou niet en voor je buurmeisje niet. Ik zou langsgaan om het inderdaad aan te kaarten. En dan iets in de trant van: āhet valt me de laatste tijd op dat je veel hoest en roggelt, waar komt dat door? En dan aangeven dat je er helaas last van hebt en dat je samen naar een eventuele oplossing kunt zoeken?ā. Maar wat die oplossing zou kunnen zijn geen ideeā¦ hoop dat ze wel al bij de huisarts is langsgeweest. Sterkte!!
Ja het voelt zo mega doorzichtig en heel nosey om te zeggen van āHee waar komt dat doorā want haar gezondheid is natuurlijk niet de reden dat in het vraag. En de reden is natuurlijk eigenlijk privĆ©.
Helaas ken ik haar ook totaal niet omdat ze al mijn pogingen om me voor te stellen 2 jaar terug genegeerd heeft. Maar misschien is dat inderdaad wel de beste optie, al is het deels doorzichtig.
Ik zou denk ik zeggen dat je het opvalt omdat je het super vaak hoort omdat het zo gehorig is en of het wel oke gaat (of of er iets aan de hand is oid? of of zij het is als ze niet alleen woont?) Ipv waar het door komt, omdat ze waarschijnlijk ook geen zin heeft om dat te vertellen en je dat niet per se wil weten misschien, maar meer een soort hint wil geven van yo ik hoor je constant?
En mocht er een reden zijn die ze wil delen dan zal ze dat dan vast toch wel doen.
Maar ik ga er dan zo vanuit dat ze de hint snapt, maar je hebt natuurlijk veel mensen die dat niet doen. En misschien kan ze er natuurlijk niks aan doen, maar dan heb je iig even gepeild. Super lastige situatie wel, want het is geen overlast ofzo en vervelend voor haar maar ook schijtirritant voor jou.
Ik snap geen drol van vinted. Hij heeft standaart post nl aanstaan toch? Want dat kan ik nergens aanvinken.
Maar nu kan zon franse chick dat niet aanklikken ofzo mehh hellep.
Ik weet niet meer wie me hier laatst Google lens tipte, maar wat een geniale app is dat. Ik had vandaag een bos bloemen gekocht en wilde weten hoe een van die bloemen heette, dus ik āscanā die bloem en ik weet gelijk wat het is. Ik ga dit volgende keer ook in de natuur doen als ik bv mogelijk eetbare dingen tegenkom.
Ik kan me goed voorstellen dat het heel naar is om het steeds te horen.
Je kunt denk ik ook stoppen voor de vraag naar waar het vandaan komt/het omdat-gedeelte. Dus je waarneming delen en eventueel de gehorigheid. Geef haar de ruimte om te reageren. Dan hoef je misschien niet allerlei bochten te nemen of dingen in te vullen.
Het lijkt me wel lastig, want het zijn geen schuivende meubels of stofzuigen diep in de nacht. Dat maakt trouwens een oplossing ook gelijk lastig, wat zou ze kunnen doen?
@Cozycute
Vinted werkt niet met PostNL (tenminste ik kan ām niet kiezen). In je instellingen kun je selecteren welke bezorgservices je wil aanbieden.
Ooh oke top. Wat stom ik dacht dat ze standaart met post nl werkte. Dan maar met die stomme dhl