Long shot maar, zie de laatste tijd heel veel insta accounts met prachtige vintage ringen, die ze dan via DM/een site verkopen. Hoe komen zij aan al die ringen (en andere sieraden)? Veilingen of wholesale uit andere landen oid?
Dan zijn ze net weg! Gaan er na een paar dagen af.
Zitten helaas vaak wel honden met een gebruiksaanwijzing, dan zul je als ābeginnerā wel echt tijd/geld moeten investeren in training en evt gedragstherapie.
Maar er zitten ook weleens superbrave Loebassen, die zullen wel snel weggaan haha. Misschien kun je eens bellen en uitleggen waar je naar op zoek bent?
De mijne was ā¬329 begin april.
Je kunt op tweakers pricewatch een grafiekje zien met de prijzen op internet, zoals dit, en dan zie je dat ze nu aan de dure kant zijn (maar ik weet niet of dat precies de uitvoering is die je zoekt).
Ik probeer iemands stories te kijken via die storiesig site, maar ik zie alleen de highlights en niet die recent zijn geplaatst. Doe ik iets fout?
Nee ik heb hetzelfde probleem de laatste tijd, maarja die site heeft wel vaker kuren
Ja dat had ik ook! Ik ben gaan zoeken op google en heb een andere site gebruikt die ik daar vond. Die werkte wel.
Oja gevonden. Heel saai was het weet ik nu wat ik niks mis dankje
Ik zoek heeeel hard een liedje bij een muziekvideo die ik in mijn hoofd heb! Help
Deze omschrijving heb ik van de clip: Het is een soort jaren ā00 HOUSE track. Er is een origineel van en dit is een nieuwe versie volgens mij. Door een blonde vrouw gezongen.
De clip speelt zich af op een donkere parkeerplaats in de stromende regen voor een club. In de auto krijgt een stelletje (knappe man met zwart haar) ruzie en hij gaat de club in. Zij gaat hem daarna achterna en loopt dan door de club met uitgelopen mascara. Het was echt zoān liedje dat de dertigers van nu kennen uit de soos. Was echt een grote hit toen.
Herkent iemand dit? Zou echt fantastisch zijn
Weet iemand hoe dit heet; ik zoek een broodbeleg. Het is een soort boter, het begint geloof ik met een H en op het etiket staan gekleurde letters. Het leek een soort Zweeds of Fins merk/woord, maar weet niet of dat klopt.
LƤtta?
was echt lekker wel, even kijken of t nog bestaat
Ojaa thanks! Had het niet goed onthouden. Volgens mij verkoopt AH het nog @instantramen! Ik had het vorig jaar eens gegeten en was zo lekker op een boterham met alleen een klein beetje zout en peper.
Latta is gewoon luchtige smeerboter toch?? Is dat lekker zo los???
Zouden er mensen bestaan die lekker gaan op afgemaakt worden op social media, dus iets posten waarvan ze weten dat ze worden afgestraft? SM-SM zegmaar
Jan Wayne met Because the night?
Jaaaa!!! Wow haha! Ik kwam juist net posten dat ik het wist ook was vanochtend om 5 uur wakker door mān baby en toen was de wereld zo lekker stil dat ik goed even na kon denken welk liedje het is.
iemand aanraders voor enigszins betaalbare maar kwalitatieve zonnebrillen? ben echt zoān sukkel die erop gaat zitten of staan dus een ray ban oid moet ik niet aan beginnen
Charlie temple!
ā¬329, maar dat was toen de Switch met uitkwam
Edit: zie dat je de vraag al een paar dagen terug hebt gesteld haha, waarschijnlijk niet meer nodig