zou zoiets beter zijn?
Costes kijk ik nu even maar zie ik eigenlijk niet iets wat ik echt mooi vind.
Ik kan de afbeelding niet zien, maar ik ben het wel met de anderen eens dat je eerste jurkje (voor het thema) niet geschikt is.
Ja ik ben verder aan het kijken maar ik vind het een lastig thema.
Heb je misschien een linkje naar je laatst geplaatstste optie? Dan kan ik alsnog kijken of dat beter is haha!
Als alleen de kleur al anders zou zijn, dat zou al een groot verschil maken!
dit is de link van die andere
Deze is leuk!! En past goed bij het thema vind ik
van de zalando-lounge
https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO0TGD/categories/6069712/articles/TRH21C00M-K11
Leuk en kan!
Ik vind zwart eigenlijk sowieso niet zo gepast voor een bruiloft. Vind die groene heel mooi!
Mijn paniekaanvallen laaien weer op en ik zit er over na te denken om een psycholoog te bezoeken. Hoe werkt dit? Je gaat naar de huisarts voor een verwijzing en dan zoek je zelf iemand? Ik lees op het forum ook veel over lange wachttijden, is dat standaard of alleen bij specifieke hulp? Na een rondje Googlen word ik niet veel wijzer en heb ik weer zoiets van laat maar zitten maar ik denk dat ik hier echt hulp bij nodig heb.
Dus stel de aanraders van de huisarts hebben allemaal een wachtlijst dan kan je zelf contact opnemen met een praktijk die adverteert geen wachtlijst te hebben? Ik denk dat ik declaratievragen beter kan stellen als ik eenmaal een paar stappen verder ben.
Dank je voor je berichtje! Het is echt een stuk makkelijker dan hoe het in mân hoofd begon te groeien.
Maar hoe heet dit? Ik wil dit op Ali expres zoeken, maar âscheermes houder op doucheslangâ werkt niet.
Ik gebruik deze:
Hij ruikt zoals de winkels van de Tuinen ruiken haha
Ik heb maandag een afspraak! Super bedankt
Wow nooit aan gedacht! Heb ze gister afgegeven en ze zijn niet van leer dus hij kok geen garantie geven maar iig wel proberen, super chill!
asos ridley! zitten wat ruimer aan de bovenkant en zeer strak bij de enkels. blijven ook een tijdje mooi!