Ik heb een over ear hoofdtelefoon en bij mij zie je op de kussentjes inderdaad wel foundation zitten jammer genoeg. Af en toe maak ik hem schoon met wat watjes met miccelair water. Dat is voor mij het enige nadeel aan over ear. Verder vind ik dat echt top omdat het meer geluid tegen houdt en voor mij comfortabeler voelt. Ik gebruik hem ook met sporten en als ik gezweet heb, maak ik hem gewoon weer schoon met m’n handdoek.
Ik gebruik hem idd bij het sporten! Ik zet hem altijd voorzichtig op en probeer niet met de kussens langs mijn gezicht te gaan haha maar soms geeft mijn foundation toch een beetje af maar dat kun je er zo vanaf vegen. Na het sporten haal ik er ook altijd een doekje overheen als ik gezweet heb!
Ik weet niet of je je haar verft… maar dan krijg je dus wel vlekken erop die je er niet meer uit krijgt. Zo zonde, baal er ontzettend van.
Wat zonde! Ook niet met zo’n vlekkentovenaar?
Is wel een nadeel van die koptelefoons dan, vooral als je hem veel met sporten gebruikt
Producten van Jetske Ulee. Ik heb de exfoliant, de moisturizer, de spf15 en de nieuwe bodylotion. Zo heerlijk en zacht allemaal
Een Dyson stofzuiger
Chanel Le Volume mascara, hoewel de Scandal Lash van BE creative (eigen merk ICI Paris) ook heel goed is
Wimerserum van Revitalash. Die van het Kruidvat was net zo goed, maarja die hebben ze niet meer. Toen toch maar deze dure gekocht en het is zijn geld waard
Goede shampoo’s en conditioners voor mijn krullen. Alles zonder parabenen en andere troep, (CG-methode)mijn haar zit zoveel beter
Mijn crossbody-tasje van See By Chloe
Zonnebril van Céline
Lipfillers
Kleding van Tommy Hilfiger (ga 2 keer per naar jaar de sample sale, dus het scheelt wel geld)
iPhone xs
Tweezerman
Die tan spray van marc inbane, is deze het waard?
Vlekkentovenaar? is dit een wondermiddel waarvan ik het bestaan niet af weet?
Is de Tommy Hilfiger sample sale alleen op uitnodiging? Indien vrij toegankelijk, erg interessant: wat voor prijzen worden er gehanteerd en waar is het?
Het is alleen op uitnodiging. Eerst werkte m’n moeder er, dan kon ik wel een kaartje voor je regelen. Maar zij doet het niet meer en nu krijg ik er altijd eentje van haar oud-collega.
Enkellaarsjes zijn geloof ik € 45,00, spijkerbroeken ook rond die prijs. Bloesjes hetzelfde. Hoge leren laarzen rond de € 75,00. T-shirts € 30,00? Weet het niet helemaal precies. Wel de moeite waard dus! Het is in een loods in Hoofddorp.
Daar ben ik nog nooit geweest dus dat weet ik niet! Sommige items die ik koop vind ik nog op Zalando. Vind het altijd leuk op te zoeken wat het in de winkel kost, haha. Sommige kleding zie je een half jaar later op de sample sale weer hangen, maar dus ook recente items. Zoals toen met Bella (of was het Gigi?) Hadid enzo. Dat hangt er dan ook al. Het is een beetje een mix.
Leuk hoor, en mooie prijzen
Yes! Wel icm die handschoen / een kabukikwast
Mwha! Was in het begin wel fan, maar doordat het een spray is zit het OVERAL. En ik heb een witte badkamervloer. Daarnaast zie je ook niet welk deel van je lichaam je al wel of nog niet hebt gehad, dat veroorzaakte bij mij nog wel eens gekke vlekken. Heb die bus nu 2 jaar en een paar weken geleden weer gebruikt voor m’n gezicht, maar er leek al amper meer kleur af te komen. Gebruik nu mousse van Bondi Sands, enige nadeel is dat je het af moet spoelen maar het resultaat is veel netter! Je ziet sowieso al wat je wel en niet ingesmeerd hebt en ik heb er nooit vlekken van.
Ben best wel blij met mijn IKEA tradfri lampen & de app erbij. Vind het vooral heel fijn dat ik warm licht heb en dat ik ze makkelijk kan dimmen per lamp met mijn telefoon. Maar ik kwam er vandaag ook achter dat ik een timer kan instellen, waardoor mijn slaapkamerlamp een soort wake-up light wordt
Yes, ik ben ook fan! En je kan als je op vakantie bent vanuit een ander land je lampen aan en uit doen, om de indruk te wekken dat je gewoon thuis bent
Doen mensen dat? Ik trek juist alle stekkers eruit als ik op vakantie ben. Maar misschien is dat paniek om niks.
Word zelfs geadviseerd door de politie. Volgens mij kan je ook lampen zonder stekker bedienen trouwens (dus gewoon een plafondlamp bijv). Ik vind het ook niet altijd fijn: elke keer maak ik de afweging tussen inbrekers (ik heb toch niks boeiends) en brand door een spontaan smeltende lamp.
Gaat om plafondlampen zonder stekker! Die je normaal met de schakelaar aan en uit doet.
Ja stom, had ik niet over nagedacht. Maar die laat ik ook liever uit als ik er niet ben.
Misschien een hele domme vraag maar kun je die peertjes nou gewoon in je eigen lampen draaien? Ik kan het zo snel niet duidelijk vinden op de site, of ik kijk met m’n neus. Ben hier wel voor te porren namelijk, sinds kort heb ik een Hue lamp in de slaapkamer en dat is echt geweldig.