Dure items die t echt waard zijn

Ik vind hem wel redelijk veel lawaai maken, maar het is te doen.

1 like

Welke Silk Epil 9 heb jij? Ik wil echt al een tijdje overstappen van scheermesjes naar een epilator en deze klinkt goed :blush:

Jaybirh tarah pro sport oortjes!

1 like

Voor een foundation wel duur vind ik maar

Estee Lauder Double Wear

Wel echt dekkend maar krijg altijd complimenten dat ik er zo stralend uitzie, als ik deze draag.
Plus je geeft niet af aan je jas, ook fijn!

9 likes

Ik heb het wel eens geproefd en eerlijk: het smaakte wel lekker. Extra zacht maar toch een volle koffiesmaak of zo?
Maar dat het het geld waard is zou ik niet zeggen, en het dierenleed al helemaal niet :-1: :frowning_face:

@Juuldie @WBJNE Brengen jullie deze foundation aan met een beautyblender of een kwast?

Een goedkope beautyblender van Essence gebruik ik.

1 like

Ik vind met een kwast veel fijner! Maar echt top foundation. Heeft iemand ook die double wear light al geprobeerd? Lijkt me wel wat voor in de zomer (ja dan draag ik ook foundation, doei)

4 likes

Beats solo 3! Sinds ik 'm heb is hij een nieuw onderdeel van mijn lichaam geworden. Eindelijk iets gevonden met goed geluid wat er ook nog eens mooi uitziet :+1:

Ik wilde deze ook graag proberen, maar toen ik een tijd geleden naar de Douglas ging en vroeg voor deze ging de verkoopster helemaal ranten dat ze niet begreep waarom ik deze wilde, deze was toch alleen voor mensen met heftige acné of voor oudere mensen?! Ze riep er zelfs een collega bij om te zeggen dat ik naar deze foundation vroeg en toen begonnen ze samen te gniffelen. Heb me toen een bobbi brown foundation laten aansmeren. Wel mooi, maar uiteindelijk totaal niet dekkend. Toch maar weer eens kijken voor deze dan!

Ik vertrouw de verkoopsters bij de Douglas ook niet meer. Toen ik voor die foundation kwam, adviseerde ze die blauwe tube met gouden dop. Nou, die is dus extreem dekkend, wordt vaak gebruikt om tatoeages te bedekken. Daarbij had ze me ook nog een paar tinten te donker aangesmeerd, waardoor ik er in daglicht uitzag als een sinaasappel (ik ben vrij bleek).

2 likes

@Chesirecat Je hebt helemaal gelijk hoor! Destijds was het de eerste keer dat ik voor een duurdere foundation ging (was nog in de beautyblogtijd) dus ik dacht ze zullen wel gelijk hebben ofzo. Nu zou ik ook gewoon de winkel uit zijn gelopen haha.

@Juuldie Ik ben het met je eens dat de kennis van de meeste medewerkers in die winkels ver te zoeken is! Vind het alleen altijd lastig om zelf de juiste kleur te vinden omdat ik altijd experimenteer met verschillende soorten spraytan etc.

3 likes

@Juuldie @Jeccat @Mila misschien een open deur maar als ik foundation ga kopen bij de douglas dan vraag ik altijd een proefje voor ik het ga kopen! Vind het anders zonde van mn geld, en wil de foundation ook toch wel een paar keer proberen voordat ik m ga kopen en ook de kleur goed testen.
Bij mij hebben ze daar iig nog nooit moeilijk over gedaan en volgens mij hoort dat er ook wel bij. Tenzij je echt 15 proefjes gaat vragen maar ik twijfel vaak tussen 2 merken of 2 kleuren en dan wil ik t gewoon ff testen :slight_smile:

4 likes

welke zijn dit en waarom zijn ze zo fijn

Er staat toch boven welke het zijn? :blush:

ohh helemaal over heen gelezen :face_with_hand_over_mouth:

Zijn fijn omdat ze goed blijven zitten, hele goede geluidskwaliteit. Er zit ook een app bij waar je van alles kan instellen. Had eerst sport oortjes van Böse maar merk echt verschil

Dankje! Misschien ga ik ze ook halen

1 like

Deze wil ik ook zo graag! Ik vroeg me trouwens af hoe het zit met over ears zit als je make up draagt, komen er dan geen vlekken op? En ik weet niet of jij ermee sport, maar ik zie ze veel bij mensen in mijn sportschool, gaat er dan niet allemaal zweet in zitten?

Niet perse duur, maar lange tijd vond ik het een te groot bedrag per maand voor muziek> Spotify! Sinds ik een abbonement heb gebruik ik niets anders meer, laatst ontdekte ik dat je er ook podcasts mee kan luisteren yay.

Daarnaast heb ik vooral veel dure woondingen in huis, designstoelen, kasten, lampen e.d. absoluut m’n geld waard <3 Behang op maat van €350, zou het meteen weer doen. Love it.

4 likes