Wooo ik las laatst een artikel op het AD dat een jongen dit gedaan had na een weddenschap en nu levensbedreigend ziek is
Wat een heftig verhaal. Hij is zelfs overleden staat onderaan het artikelâŠ
Vroeger toen ik een jaar of 6/7 was ofzo zag ik altijd op tv mensen zoenen. Dus echt met tong. Nu dacht ik dus dat dat normaal was en wilde ik mijn vader een keer een kus geven om vervolgens mn tong uit te steken.
Wauw wat schaam ik me hiervoor
Hey ik heb ook een geërfde kromme pink. allebei eigenlijk
Tweeling! Ik ook 2, mijn oma had het, mijn moeder en bij mn zoon was het na de geboorte ook het eerste waar ik naar keek en hij had ze ookâ:grinning: Mijn dochter heel iets maar niet zo duidelijk⊠ben trots op mn pinkjesâ:grin:
Jaa ik vind het ook wel leuk! Bij ons hebben alleen de vrouwen het.
@Gebruikersnaam Ik ook bij mijn moeder hahahaha. Ik vroeg het ook echt aan dâr:
âZullen we tongzoenen???â
En mn moeder: âNee, liever niet.â
Ik: âMaar ik wil heel graag!!â
Ohgod ik heb Mn vader ook een keer om een âfilmsterzoenâ gevraagd gadverdamme wat gĂȘnant ook
Oh wat ben ik blij om dit te lezen zeg. Toen mijn moeder en stiefvader net bij elkaar waren zag ik ze weleens tongzoenen en dat wilde ik natuurlijk ook. Sinds ik me die momenten weer herinner cringe ik helemaal van binnen.
Leuk om mensen mee te laten schrikken. Ik heb ze ook (de enige in de hele familie geloof ik, net als dat mijn moeder en ik de enige zijn met groen/bruine ogen) en heb een paar keer gedaan alsof mijn pink gebroken was
Oh god wat ben ik blij dat ik niet de enige was die dat geprobeerd heeft hahahah
Niet perse heel dom, maar ik bladerde laatst door mijn poesiealbum en toen zag ik dat ik namens onze kat (ze was toen al 19 jaar) iets had geschreven:
âVoor -mijn naam-!
Ik ben een heel oud poesje
Ik schrijf hier mijn naam -naam kat-
Hoor je mijn botjes kraken
Wees dan niet bang dat ik dood zal gaanâ
Lekker dramatisch ook weer, haha!
Heel zielig maar: ik heb een keer mijn kat een zetje uit het raam gegeven om te kijken of hij kon vliegen. Gelukkig was er niks aan de hand.
- ik had een obsessie met knopjes. Ik ging niet de telefoonwinkel uit voor ik elk knopje had ingedrukt. Zo heb ik dus ook een keer het knopje op de roltrap in de bijenkorf ingedrukt. Volgens mn ma stopte alle roltrappen en vielen mensen bijna om.
-Verf onder mijn voeten gesmeerd en een zak over mijn schouder gedaan en het hele huis rondgelopen denkend dat ik Robin hood was. Alles zat onder de groene voetstappen.
-Tijdens het hutten bouwen zat mijn haar lok in de weg. Deze had ik opgerold en helemaal afgeknipt. Heb heel lang met stekeltjes mij mijn pony rondgelopen.
Blijkbaar jatte ik vroeger dingen van mn basisschool.
Kwam net onderstaand boekje tegen en nog wat andere spullen.
Door mij viel een keer een heel brillenrek om die buiten stond op vakantie. Ik schrok heel erg en de eigenaar van de winkel kwam stormend naar buiten. Mijn zus moest huilen en vroeg of we nu naar de gevangenis gingen. Gelukkig is dat niet gebeurd en gingen we daarna in een bootje varen op zee.
Dit laatste heb ik ook gedaan, om precies dezelfde reden haha. Zo toevallig
Oh, ik heb ook een keer op een knop van de roltrap gedrukt! Toen kwam er een bewaker van het winkelcentrum die HEEL boos werd Was dat al helemaal vergeten.
Ik heb een keer op een grote rode knop in de sauna gedrukt Omdat ik dacht dat daar dan stoom van zou komen ofzo. Dat was natuurlijk de hulp knop en terwijl ik en mijn zussen daar naakt zaten kwamen opeens 3 mensen van het hotel binnen stormen. Heb toen maar mn mond gehouden
Ik heb samen met een vriendinnetje vroeger best veel dingen uitgespookt.
Zo hadden we een keer allerlei beschermers onder onze kleding gedaan en gingen we skeeleren naar een trappetje waar we ons vervolgens van af lieten vallen als er iemand langskwam. Gewoon om te kijken wat er gebeurde, of de passant schrok en stopte of gewoon doorfietste. Mijn moeder vond de kapotte kleding wat minder, maar we hadden zoveel lol.
Een andere keer vonden we een grote, flexibele buis, echt iets van 4/5 meter lang. Toen gingen we in een steegje die buis deels over een schutting gooien om er vervolgens heel hard doorheen te schreeuwen naar de mensen die in de tuin zaten. Die mensen schrokken zich echt rot, zo grappig.
Oh, en van de buurvrouw mochten we nooit in de bomen klimmen voor huis. Die buurvrouw heette Babs en omdat ze altijd zo grappig boos werd, gingen we expres in de boom pal voor haar huis klimmen (gemeentelijke bosjes, niet die in haar tuin) en heel hard BAAAABS roepen. Zo sneu voor die vrouw eigenlijkâŠ
Niet perse dom maar wel heel gemeen. Vroeger had je op de basisschool van die matjes en daar moest je een tekening op leggen en dan allemaal gaatjes prikken in de tekening. Ik deed een keer dat matje onder mijn shirt en stak de prikker erin (door mijn shirt heen) en zei tegen de juf âkijk ik heb in mijn buik gestoken!â
Hahaha Ik deed met mân buurmeisjes ook altijd dat soort dingen: met afstandbediening langs huizen lopen tijdens het WK voetbal ofzo en dan de tvâs uitdoen, of een portemonnee aan een visdraadje maken en dan op straat leggen en snel wegtrekken als iemand âm op wilde rapen