Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Ik heb ooit op een verjaardag samen met mijn nichtje een wedstrijdje Fristi drinken gedaan, ik denk dat ik 8 was ofzo. Ik had er 3 achter elkaar opgedronken en we moesten daarna al naar huis. Ik denk dat ik nog nooit zo misselijk geweest ben jezus. Heb de hele auto onder gekotst en Fristi kots ruikt intens hahaha. Sinds dien mochten we geen Fristi meer drinken voor dat we auto gingen rijden, niet dat ik het ooit nog wilde drinken

o en ik had niet gewonnen want mijn nichtje dronk cola en had er 4 op

22 likes

Ik heb een keer toen ik echt heel jong was mijn luier opengetrokken en toen besloten dat de muren wel een kleurtje nodig hadden. Helaas heeft mijn moeder hier ook fotoā€™s van die iedereen die ik ken moeten bekijken als ze bij mij thuis zijnā€¦

20 likes

Mijn beste vriendje en ik hadden waren bij mijn ouders met modder aan onze laarzen naar binnen gelopen en dus vlekken gemaakt op het tapijt. En mijn moeder hamerde er juist altijd zo op dat schoenen uit moesten. Dus toen hebben we heel snel zelf, voordat mijn moeder ons zag, die vlekken schoongemaakt. Met dikke bleek.

29 likes

Heel vaak mag het ook wel hoor gelukkig! Door mn dochter heb ik nu alle toiletten van de bedrijven/winkels hier in de buurt wel mogen aanschouwen haha. Best interessant! Gelukkig is dat kind overal van onder de indruk dus gaat ze vaak nog even zeggen dat het een heel mooie en heel schone wc was. Al is ze ook wel een keer gaan vertellen dat ze wc wel naar scheetjes rook. Joe bedankt doei!

22 likes

Ik heb mega lang geloofd dat er vampiers woonden in een huis in de buurt. Ik zag er nooit iemand en was er dus van overtuigd dat het vampiers waren. Ik had er een heel verhaal omheen verzonnen. Overigens zie ik het huis in mijn hoofd nog steeds stiekem als het vanpierenhuis.

5 likes

Ik geloofde ook echt super lang dat je op begeven moment niet meer kon rennen omdat mijn ouders dat nooit deden :joy::joy:

23 likes

Ja dit heb ik ook gedacht! En dat je dan niet meer zou kunnen springen en naar Gelderland moest verhuizen??? Een aantal oudere familieleden van mā€™n moeder wonen in Gelderland en ik dacht dat het een soort bejaardenprovincie was.

Ik vind ā€œop begeven momentā€ trouwens heel schattig klinken haha

38 likes

Vond het altijd raar dat er gedreigd werd met Spanje, ik wilde wel lekker naar een warm land in December :joy:.

7 likes

Hahahaha ah wat zielig, Spanje als een soort strafkolonie :disappointed_relieved::joy:

2 likes

Ik heb ooit mijn vinger er bijna afgeknipt tijdens het knutselen op de basisschool. Ik dacht dat het een goed plan was om een kurk in schijfjes te knippen voor mijn knutselwerk. Dat ging alleen een beetje mis. Ik zie me daar nog staan huilen met mijn hand onder de kraan terwijl iedereen nieuwsgierig om me heen stond haha.
Fun fact: thuis had ik mijn eigen mes waar ik de pakken hooi voor de paarden mee los sneed, waar ik wortels en bieten voor de konijnen en paarden mee schrapte en waar ik mesjepik mee speelde. Blijkbaar was dat minder gevaarlijk dan een schaar.

Ze zijn me trouwens ook een keer op allerleerste schoolreis vergeten. Dat was weliswaar niet helemaal mijn schuld want mijn hele groepje was achtergebleven. Stonden we dan in de speeltuin terwijl de rest al weer terug op school was want daar kwamen ze er blijkbaar pas achter.
Toen is de bus speciaal voor ons weer terug moeten komen.

8 likes

Waar blijft die negeer knop?

Nee grapje vet schattig wel haha. Ik dacht als kind altijd dat je kinderen had en mensen ( volwassenen dus) kon niet zo goed begrijpen dat kinderen ook mensen waren.

6 likes

Wijs haar maar eens op de legioenen RGKs die jaarlijks de campings en familiehotels overnemenā€¦

9 likes

Ik had vroeger een soort schuine lok/pony. Ik was een keer hutten aan het bouwen met vriendjes en vond dat mijn haar in de weg zat. Dus toen heb ik mijn pony opgerolt en helemaal bovenaan afgeknipt. Ik had allemaal kleine stekeltjes, en het zag er echt niet uit.

Ahhh mijn moeder was zo boos. Heb de hele zomervakantie met een petje op moeten lopen van haar =")

23 likes

Toen mijn zus ging studeren in Wageningen, een echte studentenstad dacht ik dat het was zoals de soms studentenleven. Dus een stad met echt alleen maar studenten :ā€™). Pas toen ik daar kwam en een basisschool zag viel het kwartje.

10 likes

Vroeger hadden wij een jongen als babysitter en mijn ouders gingen regelmatig weg dus hij was er minimaal 3x per maand.
Iedere keer als hij kwam vroeg ik of hij koffie wilde en dan deed ik er zout in.
Die arme jongen stond het iedere keer toe omdat ik het zo grappig vond hoe hij reageerde .

Maar toenā€¦

Mijn opa was echt een dikke zeiksnor en zwaar gelovig! Hij heeft mijn moeder en de rest van de kinderen met harde hand opgevoed en humor ? Wat is dat? Nog nooit van gehoord. Mijn vader had ook een hekel aan hem en baalde altijd als een stekker als ze weer langskwamen.

Weet niet waarom ze er waren maar ze zaten op een zondag middag bij ons en Mn moeder ging koffie zetten . Ze vroeg me om in twee kopjes suiker te doen. :smiling_imp:

Ik deed er dus zout in. Mn moeder zette de kopjes op tafel en ik zat gespannen af te wachten op de reacties . Mn opa nam een slok en spuugde het uit en ik zat te lachen en daardoor Mn broer , zus en vader ook. Mn opa was woest en is opgestaan en is in de auto gaan zitten.
Ik helemaal huilen maar Mn vader heeft me toen 10 gulden gegeven voor de actie. Hij moest er om lachen .

Ik was 5-6 ofzo

124 likes

Haha love je vader :heart_eyes:

4 likes

Haha ja ik ook!

Hij heeft zelf ook zat domme dingen gedaan vroeger !

Je hebt van die riet dingenā€¦ en die rookten kinderen vroeger maar die moesten kurkdroog zijn voordat je ze aan kon steken.
Mn vader had er 1 geplukt en wilde meteen ā€œrokenā€ maar kreeg hem niet aan.
Heeft hij er iets van wasbenzine overheen gedaan en aan zn oma gegeven om aan te steken.
Dat ding stond natuurlijk meteen in de brand en uit schrik liet ze hem vallen op haar nieuwe tapijtā€¦

Tapijt weg. Verder geen schade

13 likes

vroeger was dat niet bij zulke sites

1 like

Hahahaha ik moet hier ineens zo om lachen. Super random ook.

1 like

Ik was vroeger toen ik een jaar of 5/6 was, doodsbang voor de kruimeldief van mn opa en oma. Best wel dom.

5 likes