Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Hahahahagaaa dat eerste liedje hoe komen mensen erop :rofl::rofl::rofl:

Dr was ook een liedje met zwarte piet achter de tralies ofzo. Die mochten we niet zingen bij de onderbouw dat was het enige kriterium

1 like

Zie de maan schijnt door de tralies
Zwarte piet is illegaal

Zongen wij

16 likes

Die ja! Heftig.

Hoor de wind waait door de tralies, sinterklaas is illegaal
Hij heeft strijkers afgestoken, nu is pietje helemaal kaal

Dit is mijn repertoire :sweat_smile:

4 likes

Hahaha wij zongen onderbroeken en bh’s 10% goedkoper

9 likes

Wij zongen hier dit;

Sinterklaas is jarig zet ‘m op de pot.
Oh wat zal hij stinken doe de deur op slot.
Doe ‘m maar weer open heel de pot ligt vol.
Alle kleine kindjes vechten om z’n drol.

Waaaarom liet iedereen dit gewoon toe… haha.

5 likes

Oh jongens ik was echt te braaf voor dit soort liedjes hoor. Ik ben pas net bijgekomen van die keer dat mn neef heel hard ‘Sinterklaas is jarig, zet m op de pot’ begon te zingen WAAR SINTERKLAAS BIJ WAS. Omg, hoe durfde hij.

20 likes

Ik heb wel eens in de k.arwei alle onstoppers op de grond vast gezet. Waren mijn ouders erg blij mee want zij konden ze allemaal weer van de grond trekken

34 likes

Wij hadden : Sinterklaas is jarig hang hem aan de deur, schiet hem in zn ballen met een mitrailleur.

Of : Zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan, hij drukt op een knopje en vliegt naar de maan. De maan was te glad, toen viel hij in bad, het bad was te heet, toen liet hij een scheet. Die scheet was te dik, toen knalde zijn pik. Leuk zo in groep 4 :joy:

26 likes

Ik luisterde trouwens ook altijd de remake van de Kleine Zeemeermin “Diep in de zee, Natalee Holloway. Tussen de vissen zal ik jou niet missen hup naar benee” Maar mijn zusje van toen 5 hoorde dat natuurlijk ook. Was er een carnavalsdag op school voor alle groepen, waar ook kinderliedjes gezongen werden. Zo ook de kleine zeermeermin… En mijn zusje natuurlijk uit volle borst de Holloway tekst meezingen. Gelukkig zat ik naast haar, en kon ik haar stil krijgen maar mijn god. Ik schrok me dood. Zat zelf toen in groep 8 geloof ik

10 likes

Ooit het raam van mijn nicht 2 huizen verderop ingekinkeld toen ze op vakantie waren (was een jaar of 6/7?) want ik vond het zielig dat de katjes geen vakantie hadden en ze aldoor binnen zaten :joy:

4 likes

Ik noemde ooit mijn moeder een loedermoeder en een “hoer” wist ik veel wat dat betekende :joy::joy: we hebben er nog lang om gelachen, de grap van de loederdochter was favoriet :joy:

11 likes

Wij waren met 3 zussen thuis, ik was daar de middelste van, en had nog een zus en een zusje, en mijn zusje was altijd al best een jankerd, op een dag zat voor de zoveelste keer een tand los en dat konden we dan dagen aanhoren, want tandje auw. Op een moment was Mn zus er zo strondziek ban dat ze vroeg of mijn zusje een m&m wou en ze zo dat ding bij haar maar binnen boorde en daar ook een niet loszittende tand mee de ellende in drukte. :joy::joy:

Mijn zus gaf ook altijd iedere avond voor ze gong slapen alle goudvissen in het aquarium een kusje, dan scoopte ze die beesten eruit met haar handen en dan een dikke smok… Mn moeder vroeg zich altijd af waarom die beesten altijd zo snel dood gingen. Daarom dus.

Ook hadden mijn zis en ik een keer “rare geluiden” uit de slaapkamer gehoord. Waarop we dus besloten om de volgende dag op onderzoek uit te gaan en ons onder het bed te verstoppen, nou je raad het al, de rare geluiden kwamen weer een ze waren dus “aan het sxen” mijn zus die altijd fluisterde als een kettingzaag die zei dat met de beweging van sex erbij (vinger en zon gaatje dus) ik schoot zo erg in de lach n mijn moeder haar gezicht kwam opens tevoorschijn :joy::joy:

Had ooit ban mijn oma voor mijn A diploma een nieuw fiets gekregen, en we hadden zon helling, met zon mega hoge stoeprand en daar wou ik vanaf zonder na te denken, kwam keihard in het prikkeldraad van een dierenweide terecht😂

En mijn kleine zusje heeft ooit een pollepel vast in Mn neus gedrukt, wat daarna gebeurde weet ik niet meer, want ben letterlijk out gegaan door de paniek :joy::woman_facepalming:

15 likes

Oh en de sinterklaasliedjes!

Sinterklaasje kom maar binnen met uw knecht. Doe uw baard maar af, want die is niet echt. Misschien heeft u nog even tijd, voordat ik u het raam uitsmijt.

3 likes

Dit heeft mijn nichtje me geleerd toen ze 10 was of zo:
Zie de maan schijnt door de tralies, Tinky Winky in de cel. Dipsy heeft hem opgesloten, dat verhaal dat ken je wel. En wie staat daar voor de deur? Het is Po met een mitrailleur. En wie ligt daar in de goot? Dat is Lala, die is dood.

Was toen echt geschokt dat ze zo’n liedje kende haha.

8 likes

Maar de mensen kwamen niet en de Hema ging failliet

5 likes

Omg ik mn moeder een keer hoer, ik wist oprecht niet wat het inhield maar had het gehoord. Mn vader was nooit zo heel streng als het om vloeken ging, maar toen :scream:. Oh zelfde als @Blijei dus haha.

1 like

Haaaahahaha ja ik wilde deze ook zeggen maar was ergens bang dat ik die laatste zin zelf verzonnen had. Gelukkig is hij algemeen bekend :joy:

2 likes

Mijn favoriet blijft toch wel ‘Bob de bouwer, onderbroekenvouwer!’

14 likes

Hahaha ik ook niet indd, hoe ik er ook opkwam :joy::joy: