Ik ga waarschijnlijk vandaag naar DM, zo’n zin in
Ja alles is volgens mij open en ook tot best laat
Ik heb in Duitsland echt zelden winkels open gezien op een zondag, dus kijk het maar even na.
Mijn stadje Aachen heeft alleen in december koopzondag bv hahaha
Ja, inderdaad. Wil geen party-pooper zijn maar de DM’s en alle supermarkten die ik ken zijn dicht op zondag.
Ik ben gisteren geweest en heb bijna €50 uitgegeven Moest allemaal dingen die (bijna) op waren vervangen, maar heb daarnaast ook 2 Essie gellakjes gekocht dus dat was al bijna de helft van het bedrag.
Ik blijf het zeggen maar ik ben zo fan van die sensitive urea lijn en de ‘med’ lijn. Heb opeens een klein beetje eczeem in mijn gezicht en heb gisteren gesmeerd en het is zo goed als weg
Nee je hebt helemaal gelijk.
Een vriendin zei gister dat ze open waren maarrrrr helaas.
Zeg maar tegen die vriendin; friendship is over.
Beetje drastisch maar I like your style
Ik ben er morgen! Lemme know
Weet iemand of opzetborstels voor een elektrische tandenborstel ook goedkoper zijn bij DM?
Ik ga volgende week naar Berlijn en ben alvast een lijstje aan het maken!
Denken jullie dat ik genoeg op mijn lijstje heb staan voor morgen (sommige dingetjes zijn voor de Marktkauf)?
Ik blijf maar toevoegen haha. En waarschijnlijk gaat er nog wel meer mee.
Ik zag ‘katten handcreme’ staan, en toen dacht ik aan crème voor op die kussentjes van de katten
Dat is wel heel schattig
Maar ik bedoelde deze haha:
Ohja je hebt gelijk, ik ga meteen even kijken!
Ja scheelt best veel! Scheermesjes ook
Ik heb de Balea adventkalenders al gespot (de gewone, voor mannen, trend it up en de Alverde versie).
Omg, kan iemand deze kalender voor mij meenemen?
Omg ik wil deze kalender ook. Kan iemand deze voor mij ook meenemen? Ik vergoed alles.