DM Topic

Ik ga waarschijnlijk vandaag naar DM, zo’n zin in

Ja alles is volgens mij open en ook tot best laat

Ik heb in Duitsland echt zelden winkels open gezien op een zondag, dus kijk het maar even na.

Mijn stadje Aachen heeft alleen in december koopzondag bv hahaha

1 like

Ja, inderdaad. Wil geen party-pooper zijn maar de DM’s en alle supermarkten die ik ken zijn dicht op zondag.

Ik ben gisteren geweest en heb bijna €50 uitgegeven :sob: Moest allemaal dingen die (bijna) op waren vervangen, maar heb daarnaast ook 2 Essie gellakjes gekocht dus dat was al bijna de helft van het bedrag.

Ik blijf het zeggen maar ik ben zo fan van die sensitive urea lijn en de ‘med’ lijn. Heb opeens een klein beetje eczeem in mijn gezicht en heb gisteren gesmeerd en het is zo goed als weg :scream:

3 likes

Nee je hebt helemaal gelijk.
Een vriendin zei gister dat ze open waren maarrrrr helaas.

1 like

Zeg maar tegen die vriendin; friendship is over.

7 likes

Beetje drastisch maar I like your style

5 likes

Ik ben er morgen! Lemme know :blush:

Weet iemand of opzetborstels voor een elektrische tandenborstel ook goedkoper zijn bij DM?
Ik ga volgende week naar Berlijn en ben alvast een lijstje aan het maken!

Je kan op de webshop van de DM (DM.de) en bijv de kruidvat makkelijk vergelijken!

1 like

Denken jullie dat ik genoeg op mijn lijstje heb staan voor morgen (sommige dingetjes zijn voor de Marktkauf)?

:joy:

Ik blijf maar toevoegen haha. En waarschijnlijk gaat er nog wel meer mee.

1 like

Ik zag ‘katten handcreme’ staan, en toen dacht ik aan crème voor op die kussentjes van de katten

4 likes

Dat is wel heel schattig :tired_face:

Maar ik bedoelde deze haha:

1 like

Ohja je hebt gelijk, ik ga meteen even kijken!

Ja scheelt best veel! Scheermesjes ook

1 like

Ik heb de Balea adventkalenders al gespot (de gewone, voor mannen, trend it up en de Alverde versie).

3 likes

Zag verder ook van essence, maybelline en Essie o.a.

3 likes

Omg, kan iemand deze kalender voor mij meenemen?

Omg ik wil deze kalender ook. Kan iemand deze voor mij ook meenemen? Ik vergoed alles.

Buit! Helaas al vroeg weer weg, anders had ik ook voor jullie adventkalenders kunnen halen.

Oh en we hadden nog een fles mondspoeling, maar daar was vriendlief blijkbaar erg enthousiast over aangezien die al opgeruimd stond in de badkamer :joy:

7 likes