Mijn moeder heeft lekker voor me ingeslagen bij de dm. De huismerk deorollers vind ik zooo lekker ruiken. En een extra zwarte tandpasta, nieuwe tandenborstel en een shampoo met witte chocolade geur!!!
Sommige deorollers zijn heel goed, sommigen zweet ik doorheen helaas. Maar voor dat geld vind ik het niet zo erg.
Ik ga hopelijk volgende week met mijn vriend naar de DM. Lijstje is al in de maak
Cadeautjes!! De tandpasta, tandenborstels, deodorant, wascheduft (weet t NL woord niet) en appelshampoo ken ik al. Ben vooral benieuwd naar de avocado shampoo. En die witte chocoladeshampoo ruikt zooo lekker!!
Kan je misschien over een tijdje vertellen hoe die tandemborstels zijn? Zien er namelijk interessant uit
Ik gebruik ze al heel lang, wat wil je weten?
Zijn de haren stevig? Bij mij gaan ze altijd zo snel uit elkaar staan
Heb net ook ff goed ingeslagen, was wel echt tering druk
Ja ik vind van wel! Ik kan zo wel ff een foto maken van de borstel. Maar ze zijn niet echt duur dus je kan het altijd proberen toch?
Oh foto hoeft niet hoor. Ik ga ze op mijn verlanglijst zetten
Is er eigenlijk ook animo voor een Frans (para)pharmacie-topic? Ik haal daar altijd een paar holy grails, ook in de supermarkten vind je er veel verzorging trouwens
Heb nu ook van die deo zonder shit in van de DM! Ga ‘m testen voor jullie
Die linksonderin was voor mij geen succes helaas. Ben benieuwd hoe die jou bevalt!
Halp!! Ik zie op YouTube al mensen met adventskalenders van Balea, maar op de Instagram en website van DM nog niks. Liggen ze al in de winkel?
Huh wat raar! Zo vroeg al. Ik zie het nu ook op YouTube maar idd niks op de website of insta…
Wij hadden het afgelopen week niet gered, maar gaan maandag. Zal jullie even laten weten of er een adventkalender van Balea staat
Yes, ze hebben ook die van Balea. Heb er net 1 gekocht voor 14,95 (ze hebben er ook een voor mannen).
Ben er heel lang geleden een paar keer geweest tijdens de kerstmarkt en ik krijg nu weer zoveel zin om te gaan! Kon toen niet helemaal losgaan maar vond de foam zeeppompjes echt super fijn! M’n vriend trouwens ook en hij heeft het er nog wel eens over dus misschien kan ik hem overhalen snel nog eens te gaan
Ik ga 22 oktober en kom begin november terug (ga namelijk op vakantie) en wil best wat voor je meenemen.
Stuur maar pb als je zo lang kunt wachten.