Ik zag laatst dat super veel van m’n Balea producten vegan zijn.
Dus voor de veganisten onder ons ♀
Ik zag laatst dat super veel van m’n Balea producten vegan zijn.
Dus voor de veganisten onder ons ♀
Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd omdat ik nog een shitload aan echte Sakura-producten op voorraad heb, maar ik hoor van allerlei mensen dat onderstaande Balea crème een dupe is van de Sakura-lijn van Rituals Dupes van Rituals zijn heel zeldzaam dus ik hoop dat het inderdaad zo is!
Heb hier laatst naar gekeken maar deze zit niet meer in het assortiment
Jammer! Sorry voor het brengen van oud nieuws :’) een vriendin van mij gebruikt hem nog wel maar die heeft er dan misschien een stash van ingeslagen. Misschien is er ergens nog een DM met oude voorraad
Heeft iemand ervaring met een DM in Boedapest?
Ga er misschien in het voorjaar naar toe en zag bij Bonnie dat er een DM zit. Is dat qua prijzen vergelijkbaar met Duitsland? En qua assortiment?
Qua prijzen weet ik niet. Assortiment verschilt wel iets, ze hebben bijvoorbeeld ook secret en lady speedstick deodorant wat ze in Duitsland niet hebben
Whoop whoop nu al zin in. Dank!
Ben er nog niet geweest, haha! Keep you posted
Ik was van de week in de DM in Boekarest (dus niet Boedapest) maar wat mij opviel is dat de prijzen daar hoger zijn dan in de Duitse DM. Ik denk omdat het geïmporteerd wordt.
In Bulgarije liggen de prijzen inderdaad ook hoger
Nee moet eerst even degene opgebruiken die ik nog heb staan! Laat het je weten, het is bijna zo ver
ja klopt! de DM in oostenrijk is ook duurder dan die in duitsland
Maar de DM in Duitsland is ook echt bizar goedkoop. Ik woon hier inmiddels al een paar jaar, maar verbaas me er nog steeds over dat ik voor €1 A-merk doucheschuim kan kopen, of voor €3,50 A-merk haarverf.
ja haarverf vooral! haarverf van l’oréal kost in NL geloof ik 19,95 en in duitsland echt maar 3.50 ofzo?! precies hetzelfde ook. ik sla ook altijd foundation en mascara enzo in, scheelt ook zoveel. en inderdaad ook douchegel voor 0,75 van het huismerk, maar die vind ik vaak nog lekkerder dan dure a-merken.
Ik probeer tegenwoordig wat bewuster te doen, dus betaal nu €2,50 ofzo voor een tube bio/vegan/öko doucheschuim. Maar dat betaalde ik in NL voor mijn Sanex of Dove.
Haarverf ben ik echt blij mee, die grijze haren in de uitgroei moeten echt wel elke 1,5 à 2 maanden bedekt worden, dus erg fijn dat het hier zoveel goedkoper is.
Heeft iemand aanraders voor fijne gezichtsmaskers?
ik gebruik sinds een tijdje de maskers van garnier. zijn van die doekmaskers! weet niet of je dat bedoelt haha
die van l oreal zijn erg fijn
@pastelzwart beetje saai want ik kan geen foto’s maken, maar ik heb gekocht:
Verder heb ik aan zo ongeveer alle douchegels geroken maar niets was écht mijn ding dus ik heb geen douchegel meegenomen.
Maar aaah ik wil echt Balea + Alverde in Nederland.