DM Topic

Wat is dat doosje met colour refresh black?

Dat zijn doekjes die je bij vervaagde zwarte was kan doen en dan zou het weer mooi zwart moeten worden. Ik had even snel reviews in de winkel opgezocht en die waren positief, dus hopelijk werkt dit

2 likes

Wat handig, heb ze op het DM lijstje gezet.

1 like

Zou je willen laten weten of het werkt? Lijkt me veel handiger dan elke keer maar zwarte verf kopen.

Dit is top! Ik heb deze altijd van de DM (alleen wel andere verpakking :thinking:) en al mijn zwarte broeken en andere kleding blijven mooi zwart.

3 likes

Zal ik doen! Ga het denk ik volgende week proberen

1 like

Welke vestiging van DM in Dusseldorf is het fijnst/grootst? Of maakt het niet zo gek veel uit allemaal?

Het werkt prima! 3 doekjes op een volle trommel zwarte was gebruikt en je ziet zeker verschil

2 likes

Iemand ook nog tips voor een antiperspirant?

Oke, binnenkort naar Duitsland dus en hopelijk hoef ik straks niet meer zo hysterisch alles zwart te verven. Heel erg bedankt voor je antwoord :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Maakt niet zoveel uit. Ik denk die op het station, maar die is wel krap en druk. Er zitten een paar grote rustige chille in de stad maar die hebben minder aanbod dan die op het station

1 like

Het liefst ga ik naar DM’s buiten het centrum van een stad omdat die doorgaans ruimer opgezet zijn.

Mocht je aan het centrum van Düsseldorf gebonden zijn dan vind ik die in de Kö het fijnst. Niet zo groot maar wel overzichtelijk en licht, fijn om te shoppen.

1 like

Ik heb een tube deo van Balea, geloof 60 cent en die is echt top. Even extra meegepakt voor in mijn handtas, maar wil hem volgende keer weer!

Weet iemand een heel goed haarmasker bij de Dm? My hair is kapoet.

Ik vind de maskers (en ook de shampoos/conditioners) van Maui erg fijn! Ze hebben ook een lijn voor droog en beschadigd haar, in een roze verpakking geloof ik.

1 like

Mijn buit van vandaag! Die witte chocolade shampoo is echt <3

8 likes

Ik ben over 2 weken in Boekarest en ik zie dat ze daar ook DM winkels hebben :smirk: :smirk: :smirk:

1 like

9 likes

Ja omg. Ik moest het gewoon kopen :see_no_evil:

1 like

Heeft iemand deze al eens gekocht?