Disney films

Omg ja zoveel zin in deze film!!!

1 like

Oh, wat is er mis mee dan? Ik luister overigens ook nooit naar de Nederlandse versie.

De cast trekt me totaal niet

Kijk je dan altijd de Nederlandse? Of allebei, haha!

Ik ben echt tot vrij laat OVERTUIGD geweest van Nederlandse synchronisaties van animated Disney films maar er was een vrij plotselinge ommekeer en nu kan ik het gewoon niet meer aanzien, behalve de nostalgische films uit mā€™n jeugd.
Een film als Keizer Kuzco (wat dus ā€œEmperorā€™s Grooveā€ heet haha) vind ik in t NL zoveel grappiger alleen al door Yzma. Maar als er nu nog zoā€™n film zou uitkomen zou ik t niet in t NL willen zien.

Vaak allebei! Ligt er wel aan waar ik zin in heb

Soul is heel goed en mooi!
Pixar heeft weer twee goede originele films uitgebracht. Hopelijk houden ze dit vol.

2 likes

Oeeeeeeh

1 like

Ik ga 'm morgen kijken, ben zo benieuwd!

1 like

Jaaa hier staat die ook op de planning voor morgen. Heel veel zin in!

2 likes

Ik vond ā€˜m wel okĆ©, niet zo leuk als verwacht / gehoopt. Weet niet precies waarom?

Ik vond Soul echt heel leuk, beter dan verwacht! Had er niet echt een beeld bij toen ik eraan begon, was ook een beetje bang dat ik hem saai zou vinden, maar ik vond hem echt heel leuk. Huilen van het lachen van dat moment dat die kattenziel op de brug naar het hiernamaals staat hahaha. MEOW.

5 likes

Ik heb hem gister ook gekeken met mijn dochter en we vonden het allebei leuke film, echt heel veel gelachen. Maar ook heeft het een mooie boodschap.

1 like

Wij vonden Soul ook leuk, die jazzmuziek :heart: en die kat was inderdaad geweldig, erg leuk bedacht!

Hebben jullie dit gezien?
Verklaart ook die prijsstijging.

Ben wel enthousiast want FX en Hulu hebben best veel goede series.
Het eerste aanbod is nog shit, maar ik denkt dat er wel veel goeie dingen aankomen.

3 likes

Oh dit is wel echt een goede toevoeging. Mij maakte de prijsstijging sowieso niet uit maar vind dit een goede verklaring hoor. Denk dat Disney+ nog wel eens heel groot kan gaan worden.

Heel blij mee!

Ik vond Soul ook fantastisch! Vond het stukje dat de hoofdrolspeler als kat wakker wordt in het ziekenhuis echt fantastisch, heb luidop gelachen. Heel tof met die jazzmuziek. Ik ga 'm later op het jaar sowieso nog eens bekijken.

1 like

Kan je dit misschien in een spoiler of blur doen? Denk dat de meeste fans hem wel gezien hebben, maar voor de zekerheid

1 like

Oehhh goede toevoeging! Hoop dat de Hulu series snel volgen.