Ja, ik hoop ook weer de ouderwetse Pixar magic te zien. In de trailer vond ik die ‘baby-souls’ echt zo cute.
Ah zo leuk dit!! Dat hele kanaal is ook leuk haha, als je eenmaal begint dan eindigt het voor je het weet ermee dat je geïnteresseerd zit te kijken naar de populairste films van Leo DiCaprio of doodsoorzaken tussen 1970-80 ofzo haha
Haha ik heb hier 5 minuten gefascineerd naar zitten kijken (en erg verbaasd welke films er allemaal onder Disney vallen, Pretty Woman, Sixth Sense, had geen idee!).
Ok dit vind ik echt kut ik keek er zo naar uit om Soul in de bios te zien.
Heb net onward gekeken. Zo leuk en mooi.
Was weer lekker janken.
wat ik wel apart vind is dat ze de pixar films meteen meerekenen maar pixar stond toch eerst op zichzelf?
Pixar is vanaf Toy Story altijd door Disney gedistributeerd (is dat het woord?). Dat zou maar voor een paar films zijn, maar toen heeft Disney uiteindelijk Pixar gekocht/overgenomen
Als ik me goed herinner
Volgens mij zijn de meeste Pixar films wel gemaakt na de overname, toch?
Morgen een trailer voor Raya and the last dragon
Voor mijn gevoel komen er zo veel?! Net Onward gezien, komt Soul er al weer aan en deze. Leuk wel!
Maar maart is nog zo ver weg
Zo mooi! Echt heel “niet Disney”. Wel erg Vaiana-achtig, maar dit zegt nog niks over het verhaal zelf.
Net onward gekeken. Vond m wel leuk, niet geweldig. Maar het einde maakte heel veel goed, lekker zitten huilen. en maar blijven hopen op een echt happy end, dat zn vader achter een rots verstopt zat ofzo, maar helaas
Net gekeken en hij is leuk! Is het bijzonder? Nee, dat niet.
Ben wel verliefd op die tekeningen op het einde. Ben benieuwd wie die gemaakt heeft
Wat fijn dat je het leuk vond. Ik was het helemaal vergeten. Oeps
Ik voeg 'em toe aan mijn to watch list.
Ik heb hem net gezien!! Vond het geweldig, wel (te) kort. Maar Frozen en vooral Olaf kan niks fout doen bij mij
Gisteren Onward gekeken en ik vond hem leuk! Heb wel betere pixarfilms gezien, maar heb me zeker goed vermaakt
Ik wilde die dit weekend gaan kijken nadat ik er hier over gelezen had, blijkt dat 'ie hier pas vanaf 6 november op disney+ staat Snap echt niet dat ze dat niet gewoon allemaal gelijktrekken, zo speel je toch juist piraterij in de hand? Ik wacht nog even op S2 van The Mandalorian en dan ga ik het weer opzeggen, vind het echt weinig toevoegen.